Jente89 ♥ Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg syns Tuva og Liva til jenter og kansje Sindre og Sebastian til gutter
Hannahs-mor06 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Olliver og Olivia Hannah og Herman Leon og Emily Malin og Madelen Haakon og Helena Hannah og Helena
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes ikke det bør være for likt, jeg da. Tuva og Liva synes jeg var for likt, men Sindre og Sebastian var fint. Hva med f.eks. Anders og Lars Jonas og Andreas
noje Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg ville hatt ulike endinger, feks Tuva og Live. Passer godt synst eg.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Hva med Tonje og Silje? det heter vi... (vi er tvillinger da..) Skullle het Marthe og Martine... men det ble det ikke da..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 må bare heie på Liva for det heter mi jente:) Hva med Hedda og Liva? eller Liva og Guro... Synne og Liva. Liva og Mathea? Liva og Rakel? Anna og Liva.. Liva og Marie. Erle og Liva Liva og Martine Gutter: Daniel og Sebastian Sivert og Sebastian Daniel og Elias ...ikke spes god på sånne ting tror jeg:)
Mammaen til E.S. Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Kjenner tvillinger som heter: Tuva og Brita Mari og Karina Jannike og Linda Camilla og charlotte Liker her de to øverst helst, men alle navnene passer sammen syns jeg.
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Tenkte bare jeg skulle nevne at det er veldig fint for tvillinger å bli sett på som to individer og ikke bare som "tvillingene". Derfor er jeg personlig motstander av for like navn og helt like klær. Klems :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå