Merida72 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er i uke 30 nå, og nurkets hjertefrekvens har ligget på 140 jevnt de siste månedene. Jeg spekulerer i om det er gutt eller jente for tiden og ser at vi ligger på et "skille" ift. hva kjerringrådene sier. Så jeg bare lurer på om frekvensen normalt synker nå de siste 10 ukene, slik at vi kanskje nærmer oss 120 slik det står at gutter skal gjøre?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Den gjør visst det. Skal ikke sverge på det, men er det jeg har hørt hvertfall.
*RutIetutt* Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Ja, hjertelyden synker på slutten pga babyen får mindre plass å bevege seg på - blir mindre aktiv. Ang hjertelyd og kjønn så har jeg lite tro på den myten...virker som om den stemmer like mye som den ikke stemmer - kommer an på hvor aktove babyene er og ikke kjønn hva hjertelyden ligger på tror nå jeg;o)
Love my kidz Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 For hver gang jeg får sjekket hjertelyden så er den sunket. Første gang var 152, andre 140, tredje 132, og i dag fjerde gang 128. Er i uke 29 nå. Er ikke mulig å se kjønn utfra dette i allefall ;-) Jeg vet at jeg får gutt, men tror ikke det er derfor den synker for hver gang. Er vel mindre plass der inne nå ja tenker jeg. Har sett innlegg her inne som motbeviser dette kjerringrådet om hjerterytme og kjønn. Så om det synker til deg nå fremover så må du ikke automatisk tro at det er gutt nei =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå