Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Fikk ikke bostøtte, fordi søknaden var mangelfullt utfyllt?? Jeg fylte jo ut alt jeg kunne jeg!! Sendte så mye papirer, at det skulle holde i massevis..!! Hva med å gi beskjed litt tidligere, så jeg kunne få rette opp/føye til det som manglet da? Jeg aner ikke hva det var jeg, for jeg har jo ikke hørt noe før i dag!! Åhh..trenger virkelig de pengene!!
MrsReaff Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 det var rart.. når jeg har levert manglende opplysninger,så har jeg da fått beskjed leeenge før! også har jeg rettet opp i det og så har jeg fått bostøtte! gå å klag!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Men hvordan klage da?? Møte opp på kontorene deres? Eller må det være skriftlig?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Må sendes skriftlig til boligkontoret innen tre uker. Du kan prøve å ringe boligkontoret på mandag, dersom det dreier seg om saksbehandlingsfeil kan de være villige til å rette opp i det utenom den vanlige klagemølja... De kan i alle fall hjelpe deg å skrive en klage. Har inntrykk av alt de alltid roter til et eller annet...har mottatt bostøtte i 1 år nå og ved alle tre terminer har de gjort feil slik at jeg har fått avslag....skjedde selvsagt denne gangen også.. Kjipe greier. Har tatt opp mot 4 mnd før jeg har fått penger etterbetalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå