Gå til innhold

God helg alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jammen heldige som får hjemme nå som det er knall vær og deilig vår! Fin tid å få barn på dette her, bra planlagt jenter!

Vi sees på treff til uken, i mellomtiden får alle ha en fin helg. Vi skal i 40-års lag og ellers blir det litt besøk (som vanlig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Ja god helg til alle sammen. Perfekt å ha permisjon i dette fine været. Vi skal på loppemarked som vanlig.. he he. Ellers er det innvielsesfest hos tante og onkel til mathilde i morgen kveld. Så da skal vi få med oss det også. Ellers blir det vel litt grilling tenker jeg.

Skrevet

Gooooooood helg jenter og babyer!!

Her skal jentene grille i dag! Pappa'n må jobbe seint, så det blir grillings på meg i dag og da kommer det jo automatisk i maten til Mia i morgen :-) Vi skal vel på hytta til morfar i morgen, og søndag er pappa sammen med oss igjen. Det blir bra :-)

Skrevet

Utrolig deilig å ha permisjon i dette flotte været vi har.

På trilleturen i dag så tenkte jeg nettopp på det :-)

I helgen blir det grillings på oss i morgen, søndag har vi nada planer foreløpig.

Kos dere alle sammen og gooooood helg !!

Klem

Skrevet

God helg jenter!

Sebastian er i seng og nå har helgen offisielt begynt:) Han sover så godt på fredager for da har vi vært på babysvømming på formiddagen og han er godt å trett når kvelden kommer.

I morgen skal vi en tur til Kongsvinger til mammaen og søsteren til Øivind. Søsteren hans har vært på loffen i Thailand i en måned og hun gleder seg sånn til å se Sebastian igjen. På søndagen var det snakk om å ta en tur til Fredrikstad for en kompis av Øivind som jobber i marinen er der i helgen, men vi får se om Sebastian og jeg blir med. Godt mulig at vi tar en slarafendag i solen hvis været er bra:)

Kos dere masse!

Skrevet

God helg alle sammen! Jeg bor i pappesker og møbler overalt om dagen. Vi håper å få litt orden på ting i helgen. Håper også at vi kan få til å grille litt i morge kveld.

I dag har vi værti bursdagsselskap til ei vennine. Der var det 3 gravide som syns det var veldig stas med Benedicte.

Skrevet

God helg jenter og babyer:-)

Jeg var ute og "luftet meg" i går sammen med en venninne. Maja var hjemme med pappaen og morsmelk på flaske. Det gikk veldig greitt med de hjemme, og jeg koste meg masse! Hadde spreng og ble tidlig trøtt, så jeg var hjemme litt over ti. Ikke noe partyløve akkurat:-)

Vi hadde planlagt grilling i dag vi også. Var jo meldt sol i dag, men har foreløpig ikke sett den. Så vi får se det an..

Skrevet

God helg til alle sammen!

Vi er også inne - og drøyer turen i påvente av den meldte sola...

Men vi skal jo ikke klage - har kost oss godt i sola de siste dagene.

Skrevet

Vi også venter litt med turen, men her i gården skulle Mia spise før vi dro men så sovna hun. Nå ligger hun i bag'en med smekka på. Så her sitter jeg med en flaske klar og ser ut som et spørsmålstegn hehe.

Skrevet

Kjenner den følelsen ja hehe, ikke alltid ting går etter planen nei :-)

Har gitt opp å tippe når Camilla har tenkt til å spise og sove, er utrolig opp og ned om dagen.

I går kveld/natt fant hun ut at 8 timer var grei lengde å sove før mat. Kan tro jeg hadde spreng i morges hehe

Og så tok David og sto opp med henne, våkna i ei tom seng og skjønte ingenting, men guuud så deilig hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...