Gå til innhold

Nå SKAL jeg slutte å røyke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sluttet selv å har vært røykfri i en uke nå.Det er vanskelig til tider men jeg tenker at jeg ikke vil ha røyk å da trenger jeg ikke røyke heller.Dessuten vet jeg at hvis jeg tar den ene røyken så går det bare 15 min før jeg har lyst på en ny.De første 3 dagene var verst å nå går det kjempe bra for nå slipper jeg abstinenser.Nå er det kun viljestyrke.Å egentlig er det deilig å slippe alt stresset med å røyke.Du bestemmer om du vil røyke å ja jeg vet hvor vanskelig det er,jeg har vel prøvd 10 ganger å slutte før nå.Har gått til det punktet at en tar en røyk uten å tenke som du sier å så er det i gang igjen å så mister en motet for røyken styrer så mye.Spis gullerøtter å blomkål med kesam dip når du er sugen eller gå en tur å drikk mye vann.Tenk bare at du ikke vil ha røyk rett å slett å la kroppen skrike så mye den vil.Jeg har aldri klart det før men håper jeg klarer det nå.Lykke til med røykekutten.

Jeg vil anbefale boken Endelig ikke røyker av Allan Carr. Jeg hadde god hjelp i den boka,jeg tar den fram i ny og ned når røyksuget melder seg. Jeg slutta å røyke for 4 mnd siden. Jeg har smakt røyk etterpå,men har klart å la være å begynne igjen. Nå er jeg nesten aldri røyksugen mer, kun når jeg er på besøk hos noen som røyker. Jeg var nok litt usosial til å begynne med,men d gikk bedre etter hvert=)Har ikke tatt en hel røyk etter at jeg slutta for 4 mnd siden. Jeg vil bare ønske deg lykketil.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...