Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg er blitt skikkelig hoven på innsiden av den ene kjønnsleppen. Er dette normalt da?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Ja, det er normalt å hovne opp nedentil.Jeg har følt meg veldig svulmet til tider, og har vært mer lysten på sex av den grunn også:-) Mye mere blodmengder som kommer ned dit..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 jeg har oxo hovnet opp der! men har oxo skifter farge liksom. er litt merkelig!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Godt å høre at det er normalt da, slipper jeg å bekymre meg for det. Har blitt litt blå der jeg er hoven, er også litt ømt av og til. Men det er vel normalt det også da sikkert...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Godt å høre at æ e normal da. Har spekulert litt på dette, selv om jeg er gravid for 3 gang. Kan ikke huske æ hovna opp sånn med de 2 andre. Sexlysten er totalt borte. Dvs, har litt lyst av og til, men skjønner ikke korsn vi skal gjør det! slit med vondt i bekkenet og magen e i veien hele tia. Så vi får heller vente enda nån måna! Har termin 1 august, så e ei stund å vente enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå