Gå til innhold

hva tror du svigermor ringte å sa dag? uff altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med Svigermor på Onsdag å da fortalt jeg at vi skulle kjøpe reisetrille til jenta vår som vi skal ha til småturer osv. å jeg sa jeg allerede hadde funnet en jeg ville ha som vi skulle kjøpe når samboeren fikk lønn..

Hvem var det som ringte i dag da tro.. jo det var svigermor som ringte å sa "heihei, vet du hva jeg gjore i dag..? jeg var å kjøpte ei trille til ****** "

å jeg ble så skuffa at det er ikke til å tro, men kunne ikke si det da, så jeg sa det var kjempesnilt av henne å kjøpe trile til oss..

Det er sånn litatrille som koster 299 å er helt elendi å kjøre på grus.

i tillegg er den stygg som bare det.

Så jeg vet ikke helt va jeg skal si til henne.. enten må jeg la vær å si noe å ta i mot den vogna å se laaaangt i fra den vogna jeg hadde lyst på. eller så må jeg si det rett til henne - noe jeg ikke greier! uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff...........hehe

ja de svigermødrene....

kan du ikke bare ta imot, si takk og la være å bruke den?

Så kjøper dere den dere vil ha, og bruker den istedet for. hun har jo ikke noe med hvilken trille dere velger å bruke..

Skrevet

Du kunne jo bedt henne om å kjøpe en gramatikkbok til deg i stedet. Hvis du viser henne dette innlegget så skjønner hun nok fort at det er noe du trenger!

Skrevet

Nesly

Jeg kunne jo gjort det men desverre så bor hun rett i nabolaget her, så hun ville jo blitt så lei seg om jeg ikke hadde brukt den.. den er foresten svart og orange og ser ikke ut i sollys :( hehe uff jeg er sikkert veldig sær men

Skrevet

Forstår deg godt jeg..

men syns du skal bruke den trilla du vil, med god samvittighet!

Skrevet

Bare ta en hvit løgn og si at dere alt har lagt av den trilla DERE har sett på, men at det jo er kjempefint å ha en enkel og rimelig trille i reserve.

Skrevet

FAktisk ville jeg da pakket ned trilla og putta den baki bilen!

Fordi en sånn billig liten (dritt)trille er kjempegrei å ha på feks shoppingsentre:)

Også ville jeg kjøpt trillen du vil ha og brukt den til daglig.

Jeg fikk både kombivogn, paraplytrille og sportstrille av svigerklubben, alt gammel, brukt og egentlig ikke sånn kjeeempelekkert, og som finale bedyret de hvor flott det var å låne slikt (altså får jeg ikke beholde til neste barn) sånn at man ikke trengte å kaste bort penger på å kjøpe slikt.

Jeg har brukt alt sammen, men også kjøpt vogna jeg ville ha og bruker den til daglig... (vognene jeg fikk låne, sports og paraplytrilla, var med BAMSER på blasst grønt og blasst blått, grøss)

Nei, behold, takk pent og bruk en sjelden gang.

Skrevet

Noe av det morsommste med å få barn er jo å shoppe vogn. Og ikke pokker om jeg skal bli frarøvet det. Kjøp den du vil ha du. Og pass på at den andre står i gangen et par ganger når hun kommer så blir hun fornøyd og.

Skrevet

Sett at din far kommer med en audi 80, 12 år gammel til dun kjære når han lenge hadde sikla på den nye audi A6.

Hohoho

Skrevet

hehe det var et fint eksempel

HI

Skrevet

Jeg hadde kjøpt den jeg ville ha uansett. Hvis det er en så vesentlig kvalitetsforskjell, hadde jeg sagt det. Ville ikke gått med ungen min i et "skrap"

Skrevet

Min svigermor kjøper også ting som jeg allerede har sagt at jeg skal kjøpe selv! Blir så fortvila for jeg tør ikke si fra. Jeg har bare noen få ting som jeg faktisk har kjøpt selv. Vogna mi var det eneste jeg satte foten ned ved og sa at den ville jeg bestemme selv. Hver gang vi møtes får jeg hørt at jeg har så forferdelig vogn- og det er fra svigerinna mi også. Blir så såret at jeg har problemer med å hygge meg skikkelig sammen med dem, for det stikker så dypt at de er så frekke mot meg. Det er mye en finner seg i for å bevare familiefreden........=(

Skrevet

Huff, kjedelig...

Forstår deg godt jeg... kanskje er vi utakknemlige,men jeg er akkurat lik jeg og, det er jo kjekt å kjøpe slikt selv..

Den trilla hun kjøpte er vell kanskje sånn som en ikke kan legge ned ryggen på og uten kalesje? og den du vil ha er det kanskje det på, bare si at du måtte ha ei som ungen kunne sove i ? mens at hennes er grei å ha når ungen blir eldre og bare trenger å ha noe for å hvile beina...

vi hadde ei litt mer robust trille til snuppa og i sommer da hun ble tre år,kjøpte vi ei sånn helt enkel trill til 299,- som var grei å ha med på ferie hvis vi skulle gå mye...

Skrevet

Ta i mot si tusen takk og kjøp trilla du har lyst på også.Si at du måtte ha ei som var bedre å kjøre på grus om hun spør.

Skrevet

kjøp den du ville ha, og si til svigermor at den hun kjøpte ikke var så god å trille, og at den du hadde bestemt deg for å kjøpe er mye bedre, mer robust, (bedre kvalitet) og letter å kjøre. Så kan jo evnt hun ha den og bruke den når hun skal passe barnet. Eller kaskje hun kan gi trilla til noen andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...