Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Akuratt som hofta spretter ut og inn igjen litt guffent... flere??
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Er nok bare noen muskler som "henger seg opp"! Hvis du hadde fått hofta ut av ledd vil du ikke klare å trå ned, og det er ekstremt smertefullt.. Lengdeforskjell på bena, og en kembokul på den siden der som hofta har hoppet du. Det smeller ganske kraftig når den går ut av ledd.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror nok ikke den går ut av ledd men det kjennes sånn ut!=) Er litt guffent liksom!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har det slik med håndleddene mine. I følge legen skyldes det vann i kroppen..... Veldig ubehagelig, men ikke farlig, for den går jo ikke helt ut av ledd. For DET er vondt det, og da kan jeg love deg du trenger hjelp til å få på plass en hofte!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har det likedan, men føler det er bekkenet som "knekker" seg på plass etter sengeleie..Ubehagelig og skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå