Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den harde til babybjørn og syns den er forferdelig, så nå skal jeg kjøpe meg ny.

Noen som har noen fantastiske stellebager å tipse meg om eller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefornøyd med min. Kjøpte den på Jysk for kr 249,-

Men det spørs jo litt hva du er på jakt etter, hvorfor du er misfornøyd med den du har osv!

Skrevet

Jeg har ei SkipHop-veske og er KJEMPEFORNØYD!!! Men den koster jo det hvite i øyet :/

Skrevet

Jeg har en Allerhand, er suuuuperfornøyd med den. Helt fantastisk bra, med masse rom, flere alernativer for hvordan man bruker rommene, smålommer til bleier, flasker +++

Også er den jeg har kjøpt så nøytral at pappaen også bruker den OG liker den!

Skrevet

Nei den er liten også er jo selve bagen hard så du må jo liksom dra ned alle glidelåsene for å se noe som helst oppi der. Er veldig kronglete når du bare skal ha en liten ting som ligger på bunn.

Så kan man jo ikke stappe noe som helst oppi der uten at lokket står og spriker.

Skrevet

Vi har en fra PolarnoPyret (ikke helt sikker på hvordan d skrives...:)

Er godt fornøyd. Har med stellematte, har "innmat/romdeler" som er plastbelagt og kan tas ut for vask. Flaskevarmer og liten pose for f.eks skitne klær. Er stor og får plass til masse:) Kan utvides med utvendig glidelås i bunnen. Anbefales!

Skrevet

har en svart enkel sak fra Barnas Hus, kosta 149,- helt ok spør du meg. Får plass til masse, enkel å henge på vogna, og å åpne med 1 hånd

Skrevet

Vi har den. Jeg liker den kjempegodt fordi det er plass til så mye i den og fordi den kan deles inn i så mange rom. Ville ikke vært foruten den der nei:)

Skrevet

Ja syns den var fin og igrunn og veldig nøytral så likte jeg det at den kan brukes til noe annet etterpå. Bestiller meg den jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...