Gå til innhold

starchild! er du her?


m@rie82

Anbefalte innlegg

hei! :)

hvordan går det?

har ikke sett deg her på en stund nå. går alt bra?

når fødte du? jeg fikk en jente 18. mars. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:) Jo jeg er her...Eller NÅ er jeg her..har ikke vært her på mange uker:)

Jeg fikk jenten min den 20 mars..Alt går bare bra..litt slitomt dette..ikke mue fri tid...Småen sover mest på natten og ha bare små lurer på dagen...Men det er jo arti å være med henne..hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!! :)

å, du fikk den 20. mars du! jeg snek i køen altså, hehe! du hadde termin den 14. ikke sant?

her går det bra. vi skal snart ha barnedåp nå, så det er mye styr i den forbindelse... skal bli godt å få det overstått. vi har blitt litt småforkjølet, men ikke feber og sånn heldigvis.

veslemor her er flink å sove på natten. nå begynner personligheten hennes å komme frem, hehe! en blid liten jente. :)

fødte du på storken?

jeg reiste hjem fra storken den 21. var litt godt å komme hjem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

du reiste vel sikkert før kl 12 på dagen da..Da lå nok jeg i sengen enda..rimelig sliten, lemster og blodfattig etter gårs dagensøkt:)

Jeg fødte på storken ja...( neste gang blir det føden, hvis det blir neste gang:)

 

Her er ting ganske slitsomt for tiden...Ciara bare skriker og skriker..Bleiene er mørkegrønne og full i slim, og jeg har slete litt med bryst betennelse..( legen mente det var det eller lungebetennelse)

jeg føler meg bedre nå, men ikke ciara...Sku t legen hin dagen, men var full i feber så kunne ikke..må ringe de igjen i morgen..

 

Hva bedriver du dagene med ellers?? Jeg er glad i å komme meg ut hjemmefra..enten gå turer eller gå på senteret..:)

kjedelig å slitsomt å være inne hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, så kjedelig at du fikk brystbetennelse!! au au!!... er ikke det VELDIG vondt?!! stakkars deg. håper det er over nå...

 

her går det stortsett bare bra. hverdagene går med til en del husarb., turer og så er vi ofte på farten og besøker venner og familie. :) det er kos, men travelt. skjønner ikke at jeg syntes det var travelt med bare 1, jeg, hehe!! hva gjorde vi egentlig før vi fikk barn i det heletatt??... ;)

 

jeg reiste i 13/14-tiden fra barsel på storken. de var veldig greie og lot meg beholde rommet så lenge den dagen som jeg ønsket. tror de var litt ekstra snill med meg siden jeg hadde vært en del lei meg og sånn. (barseltårer... hehe... :))

dagene etter jeg kom hjem fikk jeg veldige smerter i den ene leggen min. tilslutt var det så vondt at jeg ikke klarte å gå på foten, og kjørte på legevakten. der ble jeg sendt (og innlagt) på sykehuset med blodpropp... så nå er jeg snart ferdig med behandlingen, går på sprøyter. skal bli deilig å slippe det styret snart! :)

 

 

(ps: grønne bleier er som regel tegn på vondt i magen, men det vet du sikkert... :) ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...