Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er ikke det ganske mye?? Ser ut som det er "vanlig" at magen skal flate ut på slutten (på helsekortet), men jeg bare fortsetter å vokse jo!! Har hatt en fin og jevn vekst hele tiden, og er ikke bekymret, men er SÅÅÅÅÅ kjedelig å ikke klare å ta på sokkene alene.. Hva er SF - målet til dere andre i uke 38??
En Prins + Prinsesse Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 når jeg var i uke 35 hadde jeg et sf mål på 33.. nå er jeg i uke 37, men veit ikke målet nå.. skal til jordmor den 14 mai, så da får vi se da...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg er i uke 39 nå men jeg var hos jm når jeg var 37+4 å da var mitt på 34 hvis ditt er på 38 cm er den jo over den grønne linja da??? eller er jeg på bærtur hihi???
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 2 ruter over det grønne feltet... Har ligget akkurat på kanten av det grønne hele tiden. Spennende å høre hva andre ligger på . Føler at jeg er nær å sprekke og at huden ikke kanstrekkes særlig mer nå,,
Fire småtroll Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Ifølge min jordmor flater ikke sf-målet ut før ungen synker godt ned i bekkenet, og det er veldig individuelt når dette skjer.. På noen skjer det ikke i det hele tatt, sånn var det med meg første svangerskap, hadde megamage og ungen presset det nederste ribbeinet ut av stilling så jeg måtte til kiropraktor etterpå.. Vi krysser fingrene for at magen din synker flere cm i morgen den dag :-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Ja men hun sa vel ikke at det var noe farlig??? kunne hu si hvor stor h*n ville være ved fødsel??? Hu målte nurket her og sa sånn ca 3600-3700 ved fødsel. mitt kage mål har heller ikke synki! har hatt en jevn linje hele veien!=O)
2(3) Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Har lest en plass at 37cm er gjennomsnitten i svangerskap. Du er jo nokså normal da vil jeg si, selvsagt variasjoner i begge retninger... Du nærmer deg jo slutten:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 når jeg var 37uker hadde jeg 35sf mål.Ligger nå på 38 eller noe og er 2 dager(snart3)dager over termin.
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Her har hun sunket veldig godt ned i bekkenet og er knapt festet, målte allikevel SF-mål på 41 cm hos jordmor i dag, er 39+4. Hun mente barnet vil være rundt 4500 g ved fødsel, kan skje når som helst.
titti80 Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Er akkurat kommet til uke 39 nå, men da jeg var hos legen nå i uke 38 hadde jeg også samme mål som deg.. Legen kunne ikke skjønne det, men en lege på sykehuset sa at det er normalet at noen kan ha så høy livmor pga fosteret vokser og da blir livmoren presset oppover..
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 I uke 38 var SF målet tippa over 40 cm. Jeg har ikke flata ut, men fortsatt å vokse. Har litt mye fostervann. Babyen kommer til å bli rett i underkant av 4 kilo.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er i uke 39 og sf mål på 35 på siste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå