Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hadde atter ei natt hvor jeg våknet og ikke fikk sove igjen, pga menslignende smerter i mage og rygg. Det er 2 netter siden sist. I går kveld før jeg la meg, følte jeg enormt nedtrykk og nesten så jeg kunne garantere at det hadde blitt en åpning.Flere som har det slik?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hatt endel mensmurringer i flere uker. Ikke sammenhengende altså, men det kommer og går med noen dager i mellom. Varer som ofteste et par timers tid eller mer. Jordmor sa til meg at så lenge det ikke kommer i tak, så trenger jeg ikke tenke på det. Da er det bare livmoren som trener seg opp. (spurte om dette for et par uker siden da jeg var i uke 36)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Synes jm sier så mye rart og forskjellig.Det er jo kynnerne som faktisk er livmorens trening til fødsel.Mensmurringene er noe helt annet.Virker som de svarer bare for å gi ett svar.At det kan være en form for modning, det håper jeg, men kynnerne kommer i tillegg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Ja jeg har også masse mensmurringer, både om natten og om dagen. Får nesten ikke sove pga det nå. Hadde noen dager med modningsrier forrige uke (2 netter på rad) og masse kynnere hele tiden, men det ga seg og har ikke hatt riene på en uke nå. Det var ganske vondt, mensmurringene gikk over til å hugge skikkelig i og kom intill hvert 20. minutt. Men så ga de seg utover morgenen. Jordmoren på Ullevål som jeg ringte, sa det var vanlig og at alt dette var tegn på at livmoren gjorde seg klar til fødsel. Men kunne komme og gå flere uker i forkant av fødsel, eller det kunne gå over i fødsel.
-spent- Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Nå har jeg i to dager hatt fryktelige menssmerter i korsrygg og mage. Det er helt jævlig, klarer ikke stå oppreist når jeg får det nesten. Er ikke regelmessig, men har hatt flere slike nå..Hva skjer a? hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke godt å si. Nærmer du deg slutten eller? Det gjør jeg, og har ikke hatt annet enn av og på-tegn helt siden fredag.Tegnene gir oss så innmari mange falske forhåpninger at jeg er sliten bare av det, orker ikke ha det slik mye lengre. Har gjort mye for å framskynde litt, sex,vasking av hus,modnings/igangsettingsakupunktur..Kan visst ikke råde over naturen her:-(
-spent- Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har 22 dager igjen til mens termin og 27 dager til ultralyd termin. Blir gal av alle tegn jeg også, klarer ikke helt å henge med..hehe. Føler det skal skje noe hele tida. Lenge har du igjen da Anonym?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 2 dager i morgen:-) Satser på at noe skjer i natt, annet enn tusen tegn!
-spent- Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Oi, spennende da:) Får håpe det skjer noe ja *krysse fingrene* Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå