Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei hei! Jeg tror kanskje jeg kan ha hatt et par rier i dag morges... Våknet av smerter i magen og ryggen, først varte det ganske lenge og det gjorde VONDT. Sovnet igjen gaske raskt og våknet etter kanskje en times tid med smerter igjen. Denne gangen kjentes det annerledes ut, satt litt mer i korsryggen og varte ikke like lenge, ca 1 min kanskje. Sovnet igjen.. Da jeg stod opp et par timer senere var jeg bare litt øm i magen og har ikke merket noe annet enn det siden i dag morges. Kan man få rier sånn plutselig uten at det skjer noe mer eller var dette noe annet? Noen andre som har opplevd det?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Kan være slike massirier...hadde det ei natt jeg.Holdt på ca en og halv time.Sikkelig ubehagelig.Men kan kanskje være rier ja.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Lenge siden du hadde det da?? Det kan vel gå en stund før det skjer noe mer kanskje?? Gikk tur i går kveld og det satte i gang endel kynnere, men de var ikke vonde i det hele tatt. Jeg stresser ikke med å få han ut, men er bare så spennende hvis det skjer ting som tyder på at det nærmer seg
2blånisser Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde det sånn for to dager siden, varte flere timer. Men var nok bare masrier, for etter det har jeg bare hatt litt kynnere innimellom. Kan vel være et tegn på at det nærmer seg, men man må vel bare vente og se. Lykke til iallefall:)
carmencita Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Hvis de varer i 1 min, så er jo det lenge....!! Jeg holdt på i mange timer i går, men de varte kun i 10-15 sekunder, og hadde avstand på 7-8 minutter. Det er et varsel om at noe STORT er på gang, men ingen vet om det skjer i natt, eller i morgen, eller neste uke... :-( Tror jeg kjente på de 3-4 timer før de ble vonde, så jeg tenkte ikke så mye over det.... Men nå har jeg fått høre at det er ikke alle som får sånn umiddelbar smerte av rier før lengre ut i fødselen, så.... Hvordan skal man da vite at noe er på gang?? Vanskelig! Tvi- tvi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå