Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 hvis samboeren din ikke handler på nærmeste og billigste butikk men den lenger borte for der er det så søte jenter i kassen eller at han går konsekvent til samme frisør. Ikke fordi hun er så flink men for hun er i følge gutte "deilig"? Eller er det bare å riste på hode, smile. At sånn er menn?
MammaDilla Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hæ? Gjør mannen din det? I såfall er han litt barnslig.. Tror ikke min mann gjør slikt i hvertfall. Men vet ikke om jeg hadde brydd meg egentlig. Er jo meg han elsker uansett, og jeg ser jo søte gutter jeg også Men hvis du lar det gå inn på deg, så synes jeg du skal ta det opp med han. Har jo litt med respekt for deg å gjøre...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 hvis det er så uskyldig så rist på hodet og smil. men sårer det deg så si i fra, det er jo bare dumskap i grunn
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde ikke holdt ut med en sånn mann. For meg er det viktig at mannen min syns at jeg er den peneste i verden og hadde han gjort ting som truet den forestillingen om at han syns at jeg er penest i verden, så hadde ikke forholdet funka her. Men jeg er veldig rar på den måten da. Noen syns vel at det er helt greit.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde nok sagt fra, uten at jeg egentlig hadde brydd meg sånn nevneverdig... (jeg har sett samtlige kassadamer i hele distriktet og hadde han dratt i butikken for å kikke på de hadde jeg nok ledd meg ihjel:p)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde ikke reagert, siden jeg helt sikkert hadde gjort det samme. Skulle til å si at så lenge han ikke tar på seg selv mens han betaler, så er det greit:) Jeg stoler på samboeren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå