Nr 2 ;) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Lurer på om det er noen som har tips om rimlige og greie stellekommoder? Synes mange av de jeg har sett i butikken er veldig dyre til bare å være en kommode.. Har lyst å ha "lokk" med badebalje under. Gjerne hvit på fage. Likte godt Casper-kommoden, men den kostet 4000kr! Noen vet jeg bruker ikea-kommoder og innretter selv, hvilken type da? Og høyde? Takk for svar
Lene83*har født* Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hei Vi har kjøpt stellekommode på babyshop. den kostet 1999,- Der er det "lokk" med badebalje under. pluss tre skuffer i tilegg. Den er ikke hvit da men. Litt vanskelig å forklare fargen på den vi har,me litt trefarga kanskje..hehe... Mulig du får den i andre farger også da
Akershus36 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Berre eit tips... Jordmora vår anbefalte å få sørga for at stellebordet/kommoden er slik at ungen kan ligga mot deg, og ikkje langsmed deg når du steller. Visstnok fordi den ser betre rett fram og ikkje så lett til sides? Håpar det var tydeleg nok forklaring
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hørt at badebaljen ofte blir for liten veldig fort, og at den er upraktisk, så vi valgte en stellebord uten balje.
lima78 Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 hvor mange uker er dere på vei? når begynte dere å handle mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå