Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man kan gjøre for å begrense "skadene" hvis vannet skulle gå hjemme? Jeg ser for meg at jeg sitter i godstolen som ikke har trekk/puter som kan vaskes, når vannet går. Det nytter vel lite med bind e.l. når det kommer et par liter! :)

Er det forresten vanligere at vannet går på flergangsfødende enn på førstegangsfødende?

De tok vannet på meg midt under fødselen sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet mitt har gått begge gangene før i senga! Har heldigvis hatt sånne store sengebleier i senga som har berget senga.

Med meg hadde det ivertfall ikke hjelpt med et bind!

Jeg har knappe 7 uker igjen til termin og har ordnet med sengebleier nå også. Har tenkt å ta en i bilden også, litt kjedelig om vannet går ned i det elekriske setet..........

Har aldri hørt at det er vanligere at vannet går lettere på flergangsfødende, men kanskje noen andre har hørt noe om det?

Skrevet

Prosentandelen for de som vannet går til først, er liten.Det er heller ingen større andel av fler el førstegangs hvor det skjer. Det vanligste er at vannet går på sykehuset, så tror du skal ta det helt med ro:-)

Skrevet

hvor får man kjøpt de bleiene du har hatt i sengen??? sånne vil jeg ha... må redde det som reddes kan;)

Skrevet

Hei.

Har selv født tre barn og alle gangene har vannet gått.

Men har ikke hatt ligget eller søtti noen av gangene.

Vannet har gått når jeg står opp av sengen eller rett etter jeg har vært på do.

Håper vannet går denne gangen også,men det vet man jo aldri.

Lykke til.

Skrevet

Ett tisselaken må vel være like så bekvemt hvis du vil være trygg....Det får du kjøpt i flere str.

Skrevet

Ja, hva er sengebleier og hvor får vi de hen??? Redd for senga mi og den nye go`stolen til 6000kr...he he;)

Skrevet

Ett tisse lagen er jo genialt det trekker jo til seg alt! men min jm sa det ikke kom flere liter hvis hode er festet så er det kansje max 1 dl som ligger der hode er som kommer. å resten kommer litt etter litt! hode til babyen blir en prop liksom!

Skrevet

Vannet gikk hos meg med foerstemann, og det kom ikke alt paa en gang. Litt kom paa morgenen 4-5 tiden, visste ikke helt hva det var, men ikke nok til at sengen ble vaat, etter jeg stod opp kom det litt vann naa og da ettersom jeg beveget meg, og etter at jeg hadde dusjet om morgenen kom det masse vann - jeg hadde reist meg fra sofaen og gikk gjennom kjoekkenet og vannet plutselig bare rant nedover. Etter det kom det litt vann naa og da. Det er som hun sier over her, hodet fungerer som en prop, og ettersom man beveger seg, saa kommer det litt og litt vann ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...