Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei, har du noen forslag til hva som kan stå på navnesmokker,bortsett fra barnets navn liksom..? alle forslag tas imot med et stort takk;D God helg:)
♥sjiga♥ Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 hva med de kallenavnene du har på babyen din da. løveungen eller fødselsdatoen.
manonym Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 "mammas lille engel" "Tøffen" "sjefen" "the boss" "gullungen" Det var det jeg kom på=) Noe som står i stil til personligheten, er det h*n som styrer hjemme så er jo "sjefen" eller noe slikt litt stilig da=)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Bølla? (dersom han er det da:p) Er masse å velge i, bare fantasien og plassen på smokken som setter grenser!
Jente89 ♥ Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 * Bølla * Bolla * Mammas Gutt / Mammas jente * Pappas gutt/ Pappas jente * Mammas engel / Pappas engel * Mammas sjarmtroll / Pappas sjarmtroll * Mammas rakker / Pappas rakker * Jeg er Sjefen * I Love mom / i Love dad * im cool * Rock star * Mammadalt / Pappadalt * Turbo (navn) feks. Turbo Truls * Prinsesse * Kongen * Sjørøver * Lykketroll *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå