Gjest Skrevet 6. mai 2007 #26 Skrevet 6. mai 2007 Enig med anonym 11.52! Sex er jo en nokså STOR del av forholdet! Hvis sexen blir borte, er jo litt av gnisten borte også.. Mener JEG ja.. Hadde sex 5 uker etter fødselen vi.. (Ja, jeg både revna og ble klipt under fød.) Siden da har vi kosa oss både 2,3 og 4 ganger i uka... Hihi )
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #27 Skrevet 6. mai 2007 Det er det jeg mener, sex er jo noe av det som skiller oss fra og være kjærester og venner. Bra du er "igang" igjen Chanzei:) Enig med Jordbær også, altfor mange jenter er naive og tror det går greit for mannen å leve lenge uten sex. Det gjør i de fleste tilfeller ikke det!! Og var dere like "vanskelige" når dere prøvde å bli gravid??
manonym Skrevet 6. mai 2007 #28 Skrevet 6. mai 2007 Nå snakker jo jeg bare av egen erfaring, altså ikke noe generelt. Men her hos oss går det kjempe fint uten sex! Vi har jo sex, Før hadde vi sex ca 2-4 ganger i måneden. Men når jeg ble gravid, og nå etter fødselen så er det lille jeg hadde av sexlyst helt borte vekk. Men vi hadde oss faktisk igår! Første gang etter fødselen, og det var faktisk godt!=) Er enig i at i mange tilfeller er det ikke greit for mannen å gå lenge uten sex, det er jo ikke helt greit her heller, men vi snakker oss gjennom det, og gjør eventuelt andre ting enn akkurat å ha sex. Det er uansett INGEN unnskyldning for å være utro!!!!! Og, JA, jeg var like "vanskelig" da vi ble gravid=) er ALLTID like "vanskelig" som du sier;) Må huske på at det er ikke alle sex er like gøy for, jeg har for eksempel liten interesse for sex pga at jeg ikke får noe spesielt ut av det. Har aldri fått orgasme sammen med han, og den jeg får til på egenhånd er ikke noe å rope hurra for. Så hva er da poenget med sex?? Nærheten man har er det eneste, men den kan jeg få uten å ha sex=)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #29 Skrevet 6. mai 2007 hmmm...ikke så mye sex lyst jeg heller...men må vel gi gubben noe snart, han maser slik!! skjønner han da...........
Hannahs-mor06 Skrevet 6. mai 2007 #30 Skrevet 6. mai 2007 Enig i mye av det du sier! vi har selvfølgelig ulike behov, men selv trenger jeg virkelig den nærheten med kjæresten min. Er jo han jeg vil være sammen med, og det å ha sex er jo endel av det å være kjærester..men klart vi er forskjellig, men for mitt vedkommede hadde jeg blitt veldig frustrert og deppa om det hadde gått flere mnd uten.. Som du sier så er dette et av primærbehovene til oss mennesker..og da syns nå jeg at man som par har en oppgave i å gi hverandre denne nærheten..Men det er min mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå