Gå til innhold

5+5 og der kom første kvalmebølgen, gitt


~Roskva~

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg slipper å være så fryktelig kvalm disse første månedene.

 

Har dårlig matlyst om morran, men blir kjempesulten etter ca 1,5 time. Og i dag skulle jeg børste belegg av tunga med tannbørsten, og kastet nesten opp av det. Da gjør jeg ikke DET mer...

 

Men endelig har jeg et symptom, sånn at jeg vet at jeg ikke bare innbiller meg strekene på testen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det glir fort over da! Jeg kjenner ingenting jeg. Bare øm i puppene, men det glemmer jeg jo med en gang jeg sitter i ro. Skulle nesten ønske jeg kunne få noe, så dette hadde gått opp for meg;)

Men jeg skal vel bare være glad til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm i et par uker allerede jeg da...

 

Men lurer på en annen ting, hvordan regnet du deg frem til termindatoen?? ser du har termin 3 dager før meg, men er 1 uke lenger på vei!! Jeg regnet ut på babverden så der står det at jeg er 4+5 i dag..

Jeg har termin 9 januar.. Bare lurer for kanskje jeg har gjort noe feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig du som har rett!!

 

Jeg var 4+6 da jeg skrev det der, 5+1 i dag. Det var bare jeg som tenkte feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har har absolutt ingen kvalme, ømme bryster eller noe. Går kanskje litt oftere på do enn vanlig. Litt glad for det, men har hatt to MA tidligere så om jeg hadde vært kvalm hele svangerskapet så hadde jeg vært glad så lenge det ble et barn ut av det.

Du får prøve å ta det litt med ro. Prøv med ingefær-te. Det skal hjelpe.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg ikke gjort feil da! Hadde et lite håp om at jeg hadde regnet feil og var en uke lenger på vei... Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare SÅÅÅ øm på puppene. Skulle tro de var elektriske, så vondt gjør de. Og inatt kom kvalmen for alvor. Har gått frem og tilbake på jobb for å ikke måtte løpe, men har kalrt å stoppe bølgen. Ihvertfall frem til nå. Er 5+5 idag, jeg og! Har ikke vært hos lege ennå for å få "bekreftet" det jeg allerede vet, men det er liksom litt mer offisiselt når en lege sier det, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også øm i puppene. Har også måttet gå til innkjøp at støttestrømper allerede, for anklene blir så hovne.

 

Min lege sa at han stoler på testene jeg har tatt, så jeg skal ikke på kontroll hos ham før det har gått 12 uker - med mindre jeg blir veldig plaget. Men jeg er fristet til å bestille time hos privat gynekolog med UL før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for litt lysbrun/mørkegul utflod har jeg også begynt å bli kvalm. Akkurat som de andre gangene er det kvalmefølelse som kommer for noen sekunder av gangen for så å forsvinne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vonde pupper også, og svake mens-smerter i magen. Litt småkvalm innimellom, som går fort over. Bare det blir et barn ut av dette, så skal jeg tåle allt! Er snart 34år, og har prøvd i flere år. Lykkes endelig nå, på første forsøk med ass. befruktning. Tror nesten ikke det er sant! Også dårlig matlyst, selvom jeg er sulten. Tisser også litt oftere en før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...