Trollmora Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Snart, snart skal jeg stikke hjemover. Pakke bilen med slitne trollunger, Trollfar, grillmat, rødvin og godteri. Sette kursen mot hytta. Årets sosiale happening på hyttefeltet er dugnad på søndag med vaffler som belønning. Sommersesongen er herved i gang! Er jeg heldig kan jeg dingle i hengekøya når ungene er i seng:o)
Travelmor Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Da sier vi at sommeren er i gang! Håper dere får det kjemefint på hytta med dugnad, grillmat, rødvin og alt annet som hører til en vellykket sommerhelg!
Karomamma Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 God helg tilbake!! Høres deilig ut med hyttetur Og god helg til alle andre også
Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hørtes deilig ut! Her er ungene i seng, gubben er dratt på herreaften og jeg sitter i sofaen med vinglasset. Herved er helgen i gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå