Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sønnen vår ti måneder snart. Han spiser en til to ganger om natten. Må vi avvenne eller vil han slutte etterhvert og sove gjennom? *Håper i det lengste*

Så usikker på hva vi bør gjøre, mannen min vil avvenne...for min skyld pga. søvn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vente storebror av da han var 11mnd.

Man bør helst (sett fra HS og leger) ikke ammen så lenge om natten fordi det sukkeret som er i melka kan gi dårlige tenner..her er hvertfall tennern helti orden på storebror =)

men om dere må eller ikke,det er jo helt opp til dere,men om han ikke har sluttet selv til nå,så blir han neppe det heller,hvertfall om han er oppe å spiser,og er det spiser eller er det bare kosen?

Lykke til,er jo helt opp til dere å avgjøre hva dere vil,men han er jo gammel nok til å sove hele natten da =)

Klem

Skrevet

Da vi var på 5 mnd kontroll,mente hs at vi måtte begynne med tre måltid til dagen til gullet vårt og så når han hadde fått det en tid,så burde vi begynne med nattavvenning,så vi har startet med det,første natten,natten som var,så det ble mange våkennetter.Tror det er til det beste for babyen,så vi får bare holde ut alle tre.

For det første er det jo greit for babyen og få søvn natten igjenom,så er det ikke godt for tennene å få melk døgnet rundt.Har selv dårlige tenner og vil ikke at min lille pode skal få det samme.

Om du absolutt er nødt til det,vet jeg ikke,men poden din begynner jo å bli ganske stor,hvor lenge skal en baby våken i løpet av natten.Tror jeg hadde snakekt med hs,hvis en ikke ønsker å ta den nattavvenningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...