Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har dere, eller har tenkt å kjøpe brystpumpe? Jeg skal ha det, men lurer veldig på hvilken jeg bør velge? Noen med meninger å dele?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Ja jeg har en Avent manuell pumpe stående. Når jeg tenker meg om burde jeg mulignes se over den at den er i orden eller om jeg må ha ny. Uansett så er jeg veldig fornøyd med denne, har prøvd noen til, men synes helt klart Avent sin er best. Så lenge man ikke trenger å bruke den for mye så er det greit med manuell også, men har hørt at det nå finnes en som er både manuell og eletrisk, man velger selv hvilken funksjon som skal stå på, og hadde jeg skulle kjøpt meg en ny nå adde jeg utvilsomt valgt en slik en! Høres veldig greit ut!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Takk for svar :-) Ser det er Avent sin manuelle de fleste apotek forhandler, sikkert den som er mest populær da. Skal se om jeg finner noe om den kombipumpa på nett, den er sikkert endel dyrere men sikkert veldig praktisk også.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Aventpumpa var den billigste på apoteket der jeg handlet. De hadde et merke til også, men endel dyrere. Har gode erfaringer med avent manuell pumpe fra før også så den anbefales.
Bebbe-fødeklar Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg så over min Aventpumpe fra forrige graviditet og de silikondelene var ikke så fine lengre. Tenkte egentlig at jeg burde kjøpe ny pumpe. Men så ringte jeg til Avent Norge for å høre om det gikk ann å bare kjøpe silikondelene. De gikk ikke ann å kjøpe, men de var gratis. Så nå har jeg fått nye silikondeler til pumpa mi i posten. Vips så var den så god som ny igjen :0)
mamma&mikkel Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Har oppdaget det samme... du har ikke tilfeldigvis nummeret til Avent norge? evt. hvor fant du det? jeg finner det ikke på nett...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Oi, det var god service! Jeg har kjøpt Avent sin manuelle pumpe. Den som er sånn at man kan velge mellom elektrisk eller manuell pumping heter Avent Isis IQ, og koster ca det dobbelte av den som er helt manuell. Men sikkert lurt om man må pumpe mye.
MomInUSA Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil ogsaa sterkt anbefale Avent sin manuelle pumpe - den er veldig grei. Jeg har ogsaa elektrisk pumpe, siden jeg maa jobbe fult mens jeg ammer, men jeg maa si jeg foretekker Avent sin manuelle foran den eletriske selv om jeg pumpet tre+ ganger om dagen sist. God ide og faa tak i nye deler til pumpen. Har ikke tatt frem min enda. Lurer paa om man faar nye deler i USA....
kokelimonke Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Ja, dette skulle jeg også gjerne hatt! Noen som har funnet nr?
Bebbe-fødeklar Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Jeg fikk nummeret på apoteket, tlf er 24 11 01 00 og det er til Middelfart
(Muskat) Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde Avent sin manuelle med forrige mann, men fikk senebetennelse av å pumpe så mye! Denne gangen kjøpte jeg den kombinerte manuelle og elektriske, gav ca 1200 for den. Synes det er litt dyrt, men er verdt det siden jeg antagelig må pumpe minst etpar ganger om dagen fra høsten av.
endaeintrønder Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har Medela sin elektriske pumpe,hadde manuell,men GUD så tregt det gikk da..kostet 729 kroner for den elektriske,belli:) Veldig fornøyd ja!
MomInUSA Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Jeg syns det gikk tregere og tok lenger tid med elektrisk pumpe jeg - med manuell kan du tilpasse barnet's suge-moenster bedre syns jeg. Men det er veldig individuelt hva man liker da, og det beste er jo og proeve begge og se hva som fungerer best. Men, elektriske pumper er jo dyre.
(Muskat) Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Men med Avent sin, justerer du sugemønsteret selv: Først trykker du noen ganger til du har funnet en fin rytme, så er det bare å trykke på en knapp, så overtar maskinen din rytme. Knallfint!
endaeintrønder Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Hvorfor skal man tilpasse sugemønsteret til babyen ved pumping da?
MomInUSA Skrevet 4. mai 2007 #16 Skrevet 4. mai 2007 Vel, det virker som at kroppen har tilpasset seg et visst moenster fra ungen som gir mer effectivitet paa pumpingen.... men det kan veere jeg bare innbilder meg det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå