*3barns mamma* Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 heisann. er i u 25 og har lagt på meg 8 kg.. hvor mange flere kg bør jeg forvente? kjekt å høre fra dere som er litt lengre hvor mye dere har fra u 25?
Linnea82 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Kommer an på om du får vann i kroppen. Jeg har ikke vært plaget av det, og har lagt på meg 5 kg siden uke 25 (er nå 39+3).
§oxx + Storm Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Det er vanskelig å si for alle er forskelige... jeg er 39+5 og har totalt lagt på meg ca 15kg. synes det høres mye ut personlig men det ligger kun foran på magen og har ikke vann i kroppen så jeg synes jeg har vært veldig heldig :-) Får håper andre er det også
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Er veldig forskjellig ja,er to dager over termin her og bare lagt på meg 5 kg.Har ikke noe vann eller hvelser i kroppen og har trent unger hele svangerskapet og plagdes en del med oppkast.Men alt bra 12-16kg er normalt har jeg hørt.Så du har noen kg og gå for og si det slikt.Men der er jo veldig forskjellige fra hvordan vi er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå