Gå til innhold

34+3 i dag hode er ikke festet seg enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det vanlig jordmor sender til kontroll på sykehuset?

eller er for tidlig å feste seg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sendes da ikke til kontroll fordi at hodet ikke har festet seg:-))) Det er det ikke sikkert det gjør før du er i fødsel engang. Ikke bekymre deg for det du!

Skrevet

hodet fester seg ikke hos alle.. jeg er en dag lengre enn deg og det har ikke festet seg her heller. Det har ikke festet seg hos venninnen min heller som er to og en halv uke lengre på vei.. så ville ikke bekymret meg=)

Skrevet

ok da må jeg være rolig. jeg er livredd for å føde i seteleie.

Skrevet

Var hos legen i dag og fikk HB, altså hodeleie, bevegelig i helsekortet.. Er 2.gangs da, så dette er svært vanlig...trenger ikke feste seg i det hele tatt, nei =)

Skrevet

oh nei ligger beina ned

hehe

Skrevet

God tid til å snu seg, da.. bra

Skrevet

hodet har ikke festet seg her heller, er idag 1 dag på overtid! men den ligger med hodet ned da og det er vel det viktigste:)

Skrevet

Jeg er 39+0 i dag og hodet har ikke festet seg her heller :) ingenting å bekymre seg over...:)

Skrevet

Ungen din har god tid til å snu seg enda ;) Så må du ikke fortvile eller bli nervøs hvis det ikke skjer. Noen barn liker seg veldig godt i en spesiell stilling og blir det med beina eller rompen først så skal du vite at du blir tatt veldig godt vare på og fulgt opp av helsepersonalet. Niesen min kom med beina først og fødselen gikk helt fint=)

Skrevet

Ingenting og bekymre seg over nei.Hodet til min unge var først festet nå i uke 40(var ikke på kontroll i uke 39)så det kan nok feste seg enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...