Gå til innhold

noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere på dere barn i vogna?

mi sitter på skinn i trille, oxo har jeg på ho boddy(lang armet),stømpebukse,genser ,bukse,jakke og lue.. har teppe over ho når ho skal sove, men nå er ho blitt snørrete igjen, så luere på om jeg har på ho for lite i vogna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii.. he he he.. Her sitter krabaten rett i vognen.. Med bukse og genser.. Eventuelt t-shirt.. ikke noe lue , strømpebukse eller jakke.. Ihvetrfall ikke de dagene som har vært nå.. Har selv ligget i bikini på terassen nå i et par timer.. Synes det hørtes mye ut jeg da..=)

Skrevet

Vi gikk over til korterma body i dag, men ellers så bruker hun det samme som jenta di. Barn er jo forskjellige, og jenta vår er ganske varm av seg. Kjenn om hun er svett i nakken etter en stund. Er hun det, så kan du jo dra ned teppet litt.

Skrevet

Dette er det veldig vanskelig å svare på, for jeg aner jo ikke hvordan været er hos dere og hvor varmt det er. Dessuten stiger jo temperaturen veldig i løpet av dagen, i hvert fall her hvor vi bor.

Midt på dagen har jenta mi på seg body, bukse og solhatt. Men om morgenen har hun på seg strømpebukse, genser og jakke i tillegg. Men nå sitter hun nesten aldri i vogna lenger, da........Den brukes stort sett bare når hun skal sove i barnehagen. Da sover hun i sommerdyna til voksiposen; den er tynn og av bomull. Jeg tror de bretter den over bare en gang når det er varmt. Da sover hun bare i body. Noen ganger med strømpebukse.

Det høres i hvert fall ikke ut som om du har på for lite!

Skrevet

Spørs jo hvor du bor, men bor du i samme område som meg (Oslo området) så vil min mening være at det muligens er litt mye...

Mini sitter på Frotte sete innlegg, har på kortarmet body, jeans, sokker, sko og en tynn jakke. Og solhatt. Mini her er varmblodig og hadde jeg hatt på henne mer så hadde hun kokt bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...