elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har sett på en fin Brio kombivogn. I og med jeg er førstegangs, har jeg ikke peiling. Er den ok. Jeg venter barn i august, og den skal brukes også på vintern. Jeg bor også i blokk, så jeg må bære bagen opp to etasjer. Hva tenker dere??
Reidis Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Kjenner ikke Brio, men har Simo Kombivogn etter første mann. Den gikk jeg lange gode markaturer med, og brukte den mye på vinteren, god fjæring, lang bag, fin vogn.
Brenda med 2 ute Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg fikk en Brio Happy med det nye understellet som slåes sammen når den skal pakkes sammen, meget bra=)av Mamman min i går, akkurat en sån vi ønsket oss=) Jeg bor også to etasjer opp og jeg skal fint greie og bære den opp selv om heisen ikke fungerer. Så føles det sikrere med en 4 hjuling. Så happy for den asså! Når det trengs kjøper vi del nummer to som trengs når bebien har vokst
September 2 Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Heisann! Jeg hadde brio kombivogn og var kjempefornøyd men den. Den var veldig god og trille, men...selve vognen er ganske tung i forhold til mye av det andre på markedet. Ikke noe problem og bære bagen.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 hvilken prisklasse ligger denne vognen på? jeg har bestilt HighTrek vogn. Niesen min hadde en slik vogn og jeg syntes den var helt utrolig. Veldig lett og enkel å manøvrere,den kan kjempeenkelt festes i bil og bilsete kan klikkes rett på vognen også. Jeg aner ikke om den er spesielt dyr i forhold til brio sine...
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 jeg glemte å si at man kan snu delene enten en vil at ungen skal se mot deg, eller de skal se i retningen en triller. Vognen er veldig lett å trille og passer godt til by og mer landlige områder. Baggen har håndtak slik at den er enkel å bære også.
lille tre Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har en Brio kombi vogn fra 2003 som jeg skal bruke denne gangen også. Passet oss perfekt med tanke på vekt til baggen da vi bodde i 4 etg. Ikke tyngre enn den tids bagger fra andre. Understellet ble så kompakt i sammenklemt stilling at det gikk fint inn i bilen, det gjør nemmelig ikke alle de andre vognene..... uten å måtte demontere vognen. Bør sjekkes :-) Ankepunktet for valget den gangen var lengden på baggen, vi ville ha god lengde med tanke på at barnet skulle bruke baggen lengst mulig den kommende vinteren. Smal nok for bussinnganger, T-banesluser, butikksluser osv ( ikke alle "jobbevogner" er det ) Brukte voksipose i baggen frem til jul ( gutt 8 mnd) Før jeg gikk over til voksipose i sportsdelen. Har antatt at jeg denne gangen kan bruke voksiposen i baggen til ca 8 mnd og da bør vell vinteren være over her i Norge :-) når termin er 05. august. Og det finnes vell andre poser/løsninger som tar mindre palss en voksi-pose. Lykke til med vognvalg :-) Det er mange gode muligheter der ute, bare dere bestemmer dere for hvilke kriterier som er viktige for deres bruk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde seriøst tenkt på å kjøpe en Brio Happy hvis jeg var deg , kombivogna er smalere i bagen , så det blir trangt med pose på vintern. Så resultatet er at man må begynne å bruke sportsdelen myyye tidligere enn om man har dypvogn!! Og dessuten er den tyngre å trille. Brio Happy , med compact chassi ( det nye som er stivt med hjulene samlet) hadde jeg helt klart gått for! Dessuten kan du da velge en helt annen farge på sportsdelen den dagen du trenger det. Må ikke kjøpe alt samlet i samme farge. Masse kule farger også forresten!! Som du sikkert skjønner er det denne vogna jeg skal ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå