Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 7 mnd nå, og HS sa man kan gi brød fra nå av. Jeg ga han en veldig liten smaksprøve, men han brukte laaang tid på å få den ned og noen min. senere hostet han den opp.

Vil ikke stresse med den men syns samtidig at det er greit å tilby han noe annet en grøt til frokost etterhvert.

Hva gjør dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med 6mnd. Gi små biter dyppet i melk og med skje. Ikke lett å vite at det er mat du putter inn når man før fikk maten med skje.

Skrevet

Begynte ved ca 7 1/2 mnd. Beskrivelsen din høres veldig kjent ut. Ga meg med det etter noen uker, gikk liksom ikke fremover. Fikk max ned 3 biter etter å ha jobbet veldig lenge med dem og brukket seg flere ganger... Men nå i det siste har jeg gitt henne en liten smaksprøve når jeg har spist brød, og da ser det ut til at det går bedre. Tror jeg skal prøve å gi henne det igjen.

Skrevet

Vi har gitt brød noen få ganger. HS sa at mellom 7 og 8mnd kunne man godt begynne med det.

Her går det helt fint. Vi gir små terninger med leverpostei. Han bruker lang tid på å tygge det, men det ser ut som han koser seg med det. :)

Ikke noe problem ihvertfall selv om en del av det "renner" ut av munnen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...