Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag jenter?? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?? :) noen som har mer vondt eller mindre vondt er veldig glade i dag eller litt lei seg???

jeg har en veldig fin dag i dag egentlig. men fikk greie på i går at tanta mi ikke har mer en et par uker igjen. :( det var veldig trist og sambo var bortreist, men min søster kom. :) så vi snakka om det sammen. :)

men formen er fin i dag og sola skinner. :)

dere andre da?? tenkte vi kunne starte en daglig tråd hvor vi bryr oss litt om hverandre. :) :) (nei du å du så koselig jeg er sånn på morran tihi :) :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morran??? ;-) Må være førstegangs du, hehe... (ikke vondt ment altså!)

Er sinnsykt trøtt for tiden, slapp og uvel, har lyst til å bare ikke gjøre noenting hele dagen, men på den positive siden er bekkenet ikke det verste i dag etter noen dager med hvile og oppmyking i solen. Føler jeg bare går i et vakum og teller ned dager nå, hehe...

Skrevet

ohhh kose tråd..

så kjekt

joda her er alt fint.. tøtta prøver rømme så gjør litt vondt til tider men er godt å kjenne hun beveger seg også da:)

Ellers så har jeg en sånn "lille larven aldri mett dag" spiser og spiser men kunne like gjerne spist en ert bare...hmm

Skrevet

Er trøtt...Tobias våknet tre ganger i natt - sovnet med en gang igjen, men det gjorde ikke jeg:o(

Veldig svimmel, men ikke fullt så ille som det var i går...det var helt ekkelt - følte jeg var på en karusell. Alt gikk rundt, har aldri vært så svimmel før - ekkelt...

Sitter her og kjenner på lillesnuppa som herjer på i magen, he he:o) Skal begynne å vaske huset hvert øyeblikk nå...må bare komme meg opp av sofaen først...

Skrevet

endelig en super tråd :o)

Jo formen er fin bare litt trøtt å masse mens smerter!

Ellers er formen super!

Skal gå å legge meg litt nå! regner ikke med man får så masse tid til det nå junior kommer! :o)

Skrevet

Tja hvordan er formen i dag..jo, den kjennes grei ut nå, men det er vel bare å forberede seg på de vanlige plagene som kommer utover dagen..har en utrolig vond rygg når kvelden nærmer seg. Sånn ellers så er jeg tungpustet og hoster og harker pga en forverret asthma, men kan egentlig ikke klage...jeg har det godt og jeg gleder meg fordervet til den dagen dette nurket velger å komme ut!!!!!!45 dager igjen til termin...

Nå skal jeg snart ut i sola...men jeg må passe på å smøre meg godt inn med solkrem for jeg har fått litt pigment flekker i kinnene..ser litt møkkete ut nesten;) he he...

Ha en fortsatt fin dag jenter!!!

Klem fra meg;)

Skrevet

Har en fin dag jeg,slappet helt av.Men det som er litt synd er at jeg sover så dårlig om natten og våkner så tidlig på morgene og ikke får sove igjen.Tror det har noe med at jeg er to dager over termin og ligge liksom og venter på at noe skal skje.Men ungen kommer vel når han er klar for det.

Så synd det med tanten din,sender deg en klem.

Skrevet

Hei hei.

Formen er bra,trøtt og litt lei til tider men det er jo normalt.

Har ingen plager med svangerskapet så jeg kan ikke klage.

Har igjen hele 85 dager til termin så det er lenge igjen.

Skal begynne å pusse opp baby rommet i dag. det gleder jeg meg til.

Skrevet

Jeg har det helt fint idag.

Føler meg heldig som ikke har vondt noe sted,og er opplagt og fin.

Er ikke lei heller,men tenker tanken innimellom når jeg har kynnere at jeg ønsker meg at de skal bli vondere sånn det blir rier..

Vil jo egentlig ha babyen ut idag jeg,men det rår jeg jo ikke over..

Han kommer når han selv vil ja..

Skrevet

jeg har det egentlig ganske bra, litt mindre vondt i bekkenet idag :o) sitter å er bekymret over at lillegutt i magen er sååå rolig, prøver å dytte litt å vekke han, drikke noe kaldt osv, da får jeg kanskje 2 spark og så er det stille igjen.

ellers er jeg glad, skal til sverige og besøke familien idag :o) koselig.

lang biltur sammen med sambo, likr det jeg :o)

Skrevet

Litt trøtt, men ellers supert:) Skal ut i det fine været nå, så da gir nok trøttheten seg også.

Gruer meg litt fordi jeg må innom jobben, og det har vært mye tull med dem i det siste, men det er bare en liten stund og så¨skal jeg til byen og møte kjæresten min, for vi skal shoppe baby-ting:) Jippi!!!

Skrevet

etter ei natt me kunn 2 tima søvn så har æ d ganske bra... litt vondt i ryggen og bekkenet..hodepine t 1000 men ska ikke klag...

æ har faktisk støvsuga hele leiligheta,vaska 3 soverom,wc,bad,stue og kjøkken så æ e rimelig fornøyd me mæ sjøl hehe:)

skal ta me lillemann på 22 mnd på butikken snart å handle litt godt til helga... sambo er på sjøen så blir en roli avslapningshelg,bare jeg og lillemann....

ha en super dag videre jenter:)

Skrevet

jo masse energi idag, ferdig med helgevasken no, så håper det kan sette igang ett eller annet! venter spent:)

Go' hælj!

Skrevet

Jeg syns livet er deilig! Har blitt aktivt sykemeldt, så bekkensmerter og kynnere er myyye bedre (sålenge jeg ikke vasker huset :-) ) Er ikke så sliten lenger, og har fått lært opp vikaren min på jobb.

Har to flotte sønner, fantastisk mann, jobb jeg stortrives i og bare 53 dager igjen til lillesnuppa vår kommer. Våren er på tur og sola skinner - :-)

En flott dag ønskes alle dere fantastiske damer der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...