Gå til innhold

Tilbae fra jordmor..:) :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra... og hun trodde at fødselen bare var timer eller dager unna.

Skal egentlig til hun om 2 uker igjen, men det var ikke vits å avtale time mente hun, for jeg hadde garantert født til da.

Håper hun har rett... viss ikke kan det bli laang ventetid.

Men jordmødrene pleier vel å ha rett på sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater jordmødre som siere dette! det kan ta sååå lang tid fordet. Vær heller obs på at du kan gå 14 dager over, så slipper du bli så skuffa...

=O)

Skrevet

Vet at jeg ikke går 14 dager over, for hun sulle sette meg i gang viss jeg ikke hadde fått innen 2 uker..:)

Så om 2 uker har jeg snuppa..:)

Skrevet

Ei jeg kjenner fikk samme beskjed 3 uker foer termin, at hun kom til aa ha babyen sin innen 2 dager, garrantert. hun gikk 2 uker over og ble satt i gang. Det ble 5 veeeeeldig lange uker. stakkars jente. Men haaper det ikke blir saann for deg da. Men skulle bare nevne det saann at du ikke blir saa mentalt innstilt paa dette at den blir en tur i kjelleren om det ikkje skjer. Lykke til! :)

Skrevet

men hvordan så hun det? hadde hun unnerlivsunnersøkelse på deg? hun ka ikke se sån ettter bare og kjenne på magen.

Skrevet

Det fikk jeg høre av jordmor 3 uker før termin på førstemann. Han ble født 9 dager etter termin. Det ble lange 4 uker!!!! Og jeg ble utålmodig og sur.... :o) Ikke for å ta fra deg motet, men jeg tror ingen kan si når babyen kommer. Den kommer når den er klar.... Lykke til med fødeselen :o)

Skrevet

Hun har sikkert rett!!! Bare slapp av og kos deg du nå:-))) Stress kan sinke tingene, så ta livet litt med ro og lad batteriene så godt du kan. Skulle det mot formodning vise seg at jordmor bommet litt, så overlever du det også!

Skrevet

Ok.. var sånne erfaringer jeg ville høre om..:)

Da vet jeg at det ikke er til å stole på..:(

Men det gjør ikke no.

Har god tid jeg enda..

Og så skulle hun sette meg i gang om 2 uker viss jeg ikke hadde fått, for babyen er litt stor, så jeg slipper å gå overtid hvertfall...:)

Skrevet

Takk for positive ord merrily..:)

Skrevet

det er bra da! du er jo mamma foer du vet ordet av det! :)

Skrevet

Åj, så heldi du e!:)

Uannsett om d skulle vise seg å at du blir satt i gang om to uke, så har du jo fortsatt bare 2uke å vente på:)

Gla på dine vegne:)

Sjøl så håpe eg nesten litt på¨overtid sånn at eg skal på alt på plass i nyleiligheita før tøtta kjem;)

Skrevet

Jeg har også vært hos jordmor i dag. Ikke mer enn 1 cm åpning, så hun ville ikke strippe meg i dag. Ny time på tirsdag, dagen før termin, hvis jeg har større åpning da så stripper hun meg. Men fikk beskjed om at jeg kunne føde når som helst. Alt var klart, og fosteret så langt nede i bekkenet at hun kjente hodet da hun undersøkte meg.

Skrevet

Ja, det er litt dumt av jm å si sånn, man blir gående å vente og bli ekstra utålmodig.Jeg har termin om èn uke, men delvis pga at jm på føden først sa hun trodde jeg hadde rier og at hodet var festet men måtte trekke det tilbake etterpå, gjorde det at jeg nesten ikke tenker på at jeg må regne med å nå termindato men forventer at det må skje hvilken dag som helst. Det andre er smerter i flere dager. Vanskelig å se for seg overtid ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...