Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er mamma til en på 1 1/2 år og bor på landet. Har en mann som jobber ute og er sjelden hjemme. Har ikke bhg til gullet mitt og det er langt å dra med buss o.l. og jeg har ikke sertifikatet... MEN jeg har da pc og internett:) Noen som vet om jeg kan tjene litt på nettet noen plass??? Tør ikke noe pyramideopplegg, og heller ikke sånn hjemmepart eller hva det heter (har jo ingen naboer da...) Er veldig glad om noen vet om noe man kan tjene på
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har absolutt i ngen peiling-men er veldi interesert selv-så dytter denne opp!!!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Bli forfatter!!!!!=)=) det har jeg tenkt til når barna blir litt større... start et hjemmebakeri.. mal bilder og kall deg en stor kunstner... pass andre sine barn?? bli selger? Vet ikke jeg... men noen tips ble det jo...=)
Donnatello Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Dagmamma. Da tjener du litt ekstra, samt at barnet ditt får en lekekamerat.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Hei. Hvordan klarer du å bo så ensomt. uten naboer, med et barn, og med en mann som er mye borte?? Blir det ikke veldig ensomt, og blir ikke ungen din velidg sutrete og krevende. Og ikke har du lappen ol??!! Hva tenker mannen din om at du er der alene, uten mulighet til å dra noen steder. du er jo på en måte fratatt en type frihet. Spesielt pga. at du ikke har lappen også. Jeg ville ha flyttet til et mer sosialt sted, tatt lappen, og funnet meg jobb, og et miljø for deg og ungen. Men mulig du har det helt topp inne i skogen. Det håper jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå