Gå til innhold

Har dere med babycallen ut, når

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dere bare er utenfor og spiser, ordner i hagen eller lignende?

Vet noen gjør det. Skjønner ikke helt vitsen med det. Man kan jo gå inn å sjekke etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal jeg ut sånn at jeg ikke hører om hun gråter så gjør jeg det ja-

vitsen er jol rett å slett å høre når jenta mi våkner! går også inn og sjekker, men hun kan jo våkne når jeg nettopp har vært inne og sjekket.og da er det godt med baby call

Skrevet

Vi pleier å ha den med ut nå som vi holder på å jobbe ute da går ut med en gang jr er lagt og kommer ikke inn igjen før nærmere 22. Så slipper vi å gå inn og sjekke... :)

(Vanligvis så våkner han ikke i det hele tatt, men greit å vite dersom han skulle gjøre det)

Vi bor ganske så tett så tar den med bort til naboen hvis vi skal dit og grille eller noe...

Skrevet

Men hvis ungen våkner, er vel ikke det noen krise? Og dere hører jo om det skulle bli for "galt"?

Skrevet

Har med callen ut hvis jeg vet jeg har tenkt til å bli ute en stund. Har ei lita som stadig bajser etter at hun er lagt, og da våkner hun jo og vil skiftes på. Hadde ikke hørt henne uten callen, ikke om det ble helt krise der inne engang. Hagen er stor den. Kan hende jeg er litt opp i gata for å hente eldstedatter, men går ikke lenger enn at callen fortsatt han kontakt.

Skrevet

Tar med babycallen hvis jeg skal et sted jeg ikke hører han ja.. Sitter jeg på verandaen og koser meg så hører jeg han siden rommet hans ligger rett over.. Men babycallen er fortsatt på.., men da inne..

Skrevet

Ja, alltid. Jeg ønsker å vite det med en gang hvis jenta mi våkner. Da ønsker jeg å gå inn til henne med en gang, og ikke etter at hun har grått i 5 - 10 minutter. Hun kan jo ha hatt en vond drøm, og da er 10 minutter før mamma eller pappa kommer lenge for en som er redd. Tenk om hun begynner å gråte rett etter at du har sjekket? Hvor lenge kan han / hun gråte da før du sjekker neste gang? Dessuten: det må jo bli slitsomt å gå inn og sjekke hele tiden også.

Skrevet

Hvis han ligger i sengen sin så har vi alltid med callingen,

for vi har ikke mulighet til å høre han uten. Hadde ikke fått ro på meg ved å måtte sjekke støtt og stadig om alt var i orden. Ligger han i vognen med døren åpen, så trenger vi ikke callingen for da hører vi han.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan de greide seg før i tiden uten babycall. Tviler på at de satt inne hele tiden mens babyen sov.

Jeg tror ikke et barn (ikke de helt små, da) har vondt av å gråte i 5 min før det kommer noen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...