Gå til innhold

Uff, nå er jeg virkelig bekymret her !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden kl halv åtte i dagmorges gått med sterke magesmerter, er skikkelig vondt og blir verre når jeg prøver å rette meg helt opp.

Selvfølgelig så har jordmora jeg går til fri i dag !

Venter på at de skal ringe meg opp igjen fra legevakta.

Men kan jeg ringe føden ?

Jeg er jo bare 14 + 2, så jeg tenkte kanskje jeg var kommet for kort på vei til at jeg kan "bry" de !?

Noen andre som har vært ute for skikkelige magesmerter ( nederst i magen ) uten at det har vært noe galt med babyen ?

Ble litt langt dette, men jeg er bare så bekymret !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke sikkert de vil undersøke deg på føden siden du har ikke er lengre på vei. Men du kan ringe gyn avdelig på sykehuset og høre med de. Det er gjerne de som tar deg i mot når du er så tidlig i svangerskapet.

I hvert fall på det sykehuset jeg sokner til. Jeg hadde småblødninger i uke 15 og da kom jeg inn på gyn og ikke på føden, siden det uansett ikke var noe de kunne gjøre for meg.

Skrevet

Ok, da skal jeg heller gjøre det.

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

uff lillevennen. Ring gyn eller legevakta. Jeg fikk den ekle beskjeden fra føden når jeg ringte (hadde blødninger) at jeg var 1 uke for kort på vei til at fosteret var levedyktig. Jeg ble rasende men jeg ringte legevakta og videre derifra fra gyn og til ul.

Ordner seg sikkert:) Jeg hadde murringer som deg og vondt nederst i magen , men vokse smerter kan i noen grader være så vonde. MEn jeg hadde ring det uansett:)

Skrevet

Takker for svar.

Uff da, var da litt av et svar å få, tenk at de kan få seg til å si sånt da !

Har ringt legevakta, så jeg skal dit snart.

Håper bare alt er i orden jeg.

Skrevet

når regnes fosteret som levedyktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...