Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Det er nå over 8 uker siden fødselen. Jeg sydde en del.. Jeg har hatt 6 ukers kontrollen, men ikke gu.. (legen mente jeg ikke trengte..). Men det jeg lurte på, jeg har begynt på cerazette og har nå fått en blødning, er det mensen tro? Kommer den ganske fort når man begynner på de? Å så lurte jeg på om jeg nå da kunne bruke tamponger? Er det noe sånn at man burde bruke bind så og så lenge etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 hei! jeg begynnte også på cerazette etter 6 ukerskontrollen og fikk en blødning/mensen kort tid etter jeg var begynnt på de, men har ikke hatt noe mer mensen etter d og gutten min er nå 5 mnd :) ang tamponger så vet jeg ikke, men tror nok jeg ville holdt meg til bind en stund..
4-barnsmamma :-) Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Samme her, begynte ca 6-8 uker etter fødselen og fikk en miniblødning et par uker etter.men ikke hatt noe siden.Legen sa til meg at man fikk kun sparsomme blødniger eller ingen blødnnig ved bruk av denne pillen.Dessuten ville jeg jo normalt ikke hatt mensen enda heller siden hun kun er 3 mnd hun lillejenta, når jeg har ammetd e andre har jeg ikke fått tilbake mensen før de har vært 8-10 mnd gamle...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 begynte også med cerazette. Begynte å blø etter 4 dager og denne blødningen varte 1 uke. så hadde jeg en blødningsfri uke før det startet igjen. har snart blødd i 14 dager. Litt irriterende detter. Hvis det ikke gir seg snart slutter jeg på pillene
Arb.ledig husmor Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 jeg har ikke fått noen blødninger verken med cerazette eller p-stav, og no e tøtto 7 1/2mnd...Men hadde en rett før eg begynte m cerazette, men varte kun 1 dag:o)
manonym Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde blødning i 4 dager ca 2 uker etter jeg begynte på Cerazette. Er bare på begynnelsen på andre brettet så er ikke komt noe mer enda. Prøvde tampong men synst ikke det var noe behagelig, så jeg brukte bind (noe jeg egentlig hater...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå