Trollmora Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Nå for tiden er EldsteMann blitt genial! I følge ham selv så er han genial på dinosaurer, genial på politi- og brannbiler og genial på Spidermann. Rett og slett så mener han selv at han kan mye om temaene og det kvalifiserer til genial. Han får selvfølgelig støtte fra Trollmora, som bare elsker de geniale:o) LilleSnupp hopper og hinker sammen med Naffe Nøff og mamman hans (en litt større versjon av samme) og vil se på Nikke Mus blogg hus på barne-tv.
Travelmor Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Genialt er en bra egenskap å ha med seg. Alt kan godt være genialt. Synd at man ikke får det på vitnemålet, over 6'eren. Det hadde vært noe. Kanskje vi skal foreslå det for Djupedal. Det er verre når du oppdrar tenåringer, som bare har en fast kommentar, men måten de uttrykker det på varierer. Fra middagsbordet hjemme hos oss: 1. Jeg forteller noe som er ment å være hyggelig, eventuelt en faktaopplysning fra dagen avis. Hun svarer: "seriøst"? og virker litt dum/Kanskje veldig god til å spille. 2. Vi snakker om skolen, og jeg antyder at det kan være lurt å bruke tid på å lese til prøven i morgen. Siden jeg aldri vet hvilken vei pendelen svinger når vi snakker på skolen, er jeg veldig følsom når jeg tar opp dette temaet. Hun svarer "Seeeeriøøst?", på en måte som advarer mot snarlig hormonutbrudd. 3.Nå diskuterer vi på regelnivå. Hun vil gjerne reise til byen å treffe noen venner og får ikke lov. Da innleder hun alltid med SERIØST? ++ diverse gloser. Nå er det virkelig hormonutbrudd. Jeg går i dekning lukker øynene og holder meg for ørene i det slamret fra døren avslutter kosepraten vår ved middagsbordet. Innimellom skulle jeg ønske at hun var like genial som meg:-)
Trollmora Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Seriøst? Ja hormonbomber bør man vel "seriøst"styre unna, uansett om de er 15 eller 45. Kan ikke si at jeg gleder meg til mine havner i rette alderen. Husker bare så altfor godt hvordan jeg selv var og når Trollmoras og Trollfars stahet har doblet seg i avkommenes sinn så kan det bli en del "slag". Skal skrive ned de "geniale" ideene hans nå så kan jeg jo bruke dem mot han når det braker løs )
Karomamma Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Ha ha ha, jeg ler av både de små og de store geniene her... Fine barn dere har!!
Karomamma Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 PS: Hils Trolljenta fra Karosnuppa og si at det heter Miska Muska Mikke Mus kuuuubbhyys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå