Singelmamma og banden Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 10 dager over nå, og humøret er verre enn på treåringen min, jeg veksler minst like fort... Andre?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 uff ti dager over du da...det var mye.Får håpe det begynner og skjer noe til deg snart.Er bare to dager over her da.
Singelmamma og banden Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Slitsomt, men jeg husker det var slitsomt å være to dager over også - virker som en hel evighet siden... ;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 trodde jeg skulle slippe å bli med i denne "klubben", men er no sikker på at det her blir 18 dager over og kur! bare -1 idag.. lykke til til dere og måtte babyen komme ut snart:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 jeg er her enda jeg ogsaa! Har du noe mere kynnere og saant da singelmamma? Naar skal du paa overtidskontroll da? maa jo vaere like om hjoernet at du har babyen din ihvertfall! Jeg er 5 dager over i dag og veit ikke om jeg orker 5 til. vil grine bare ved tanken!!!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Heihei singelmamma! Dem spør om deg inne på *snart alenemor*, vi e jo så nysgjerrig veit du;) Håpe babyen kjem ut i dag da!! *krysse alle fingran og tæran* (D gjør ho lille emilie i magen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå