Gå til innhold

Er litt morsomt her inne av og til ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse damer som snakker om noe de ikke har peiling på i det hele tatt.

Som når en som aldri har smakt paprika forklarer hvorfor paprika ikke smaker så godt som agurk.

Så ler godt jeg når damer sier de er like stolt over å ha født med epidural som vi som har født uten. De har jo ikke peiling hva de prater om, de har jo ligget å hylt å grint etter dette ikke tatt full fokus på kroppen og tatt og jobbet med smertene og klart det helt av seg selv. Så de har jo ikke peiling på hva de snakker om. Å de som aldri har ammet og mener det er like bra me flaske som pupp har jo heller ikke peiling. De har jo aldri hatt det båndet mellom seg, aldri kjent den følelsen av at babyen er avhengig av deg,

så dum dere ut med å prate om noe dere ikke har snørreste aning om.

Så forsetter jeg og andre som har peiling å le.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...glemte å si 'gjesp' også...

Skrevet

Gud, så lei jeg er av å lese slikt om og om igjen. Omatt og omatt.

Skrevet

du som har sånn peiling vet vel da også at epiduralen får du ikke under pressriene??? jeg ønsket ikke epidural, men "måtte". Ja kunne vert sta og bestemt og stått på mitt men da hadde jeg endt i keisersnitt, noe jeg ikke ville. Jeg ville føde barnet mitt og jeg villle gjøre det uten noe, men de effektive riene kom aldri. Ble satt på epidural så jeg fikk slappet av og hente meg innigjen og dette gjorde at jeg hadde krefter til å føde mitt eget barn. MEN epiduralen fikke jeg IKKE når pressriene kom og jeg lå i MANGE timer før denne epiduralen ble satt. Så kom ikke her og si at de som har fått epidural ikke har peiling på hva de snakker om. Jeg og mange andre har nok ikke ligget og hylt etter epiduralen. Og vær i det minste moden nok til å signere med nicket ditt når du sitter og slenger med lippa!! Og det å skryte over at du har peiling når du kan være så uvitende er rett og slett bare komisk!!

Skrevet

Dagens dummeste innlegg..

selv har jeg født uten noe som helst smertestillende... og ammer som bare det.. men jeg er vel ikke noe bedre enn andre for det?! Er jeg flinkere til å føde liksom!? hadde forresten sikkert tatt sm. stillende hvis jeg kunne velge.. men var ikke tid. Venninna mi fikk epidural, lystgass ++.. endte med full narkose og keisersnitt.. Fikk aldri til amminga.. og begynte med flaske etter 14 dager! Fysj!! Ungen min blir helt sikkert bedre enn hennes.. yeah right.. spar meg for sånne dumme innlegg!!

M&T

Skrevet

Ikke gå på da jenter!! Er tydelig at det er det man fisker etter her!

Skrevet

Nå skal det vel sant sies at INGEN har peiling på andres fødsler, babyer, pupper osv, så tåpelig å sammenligne i utgangspunktet. Er muligens HI unntatt fra det å ikke ha peiling??

Skrevet

LŒR DEG RETTSKRIVNING FOR GUDS SKYLD!!!

Du er kanskje god til å føde og amme, men normal, elementœr kunnskap har tydligvis gått deg hus forbi.

Skrevet

Regner med du Hi var ute etter kvalme nå. Jeg har født èn gang. Og jeg skal love deg at det var ikke en eneste jamring fra meg. Det er ikke slik det funker skjønner du, at man jamrer og bærer seg og glemmer å fokusere på kroppen. Jeg hadde klart meg fint uten epidural. Men pga et veldig stigende bt så hadde jeg ikke noe valg.

Og by the way... Hvorfor er det så j'&%*** gale å be om epidural???

Skrevet

huff da det var ett dumt innlegg

det er nok dessverre sånn at mange tenker at mange av de som ikke ammer ga for fort opp.. jeg gjør og det,selv om jeg noen ganger misunner de som gir mme pga friheten, at de slipper såre blødende brystvorter,tette melkeganger osv. jeg har hatt ett sant helvete med ammingen,grått mange ganger og hatt lyst å gi opp. men jeg er sta og fast bestemt på at barnet skal få antistoffene og den beste næringen han trenger,så je skal amme helt til brystvorta omså løsner fra puppen.

har ei venninne som kun ga mme og ungen hennes er konstant syk.jeg er nok litt redd av natur så jeg vil beskytte barnet best mulig ved å gi mm.

men har ikke noe i mot mme, det er jo bra for barnet det å:)

Skrevet

Ja må si det er morsomt med sånne som HI som ikke kan forskjell mellom "og" og "å".

Bare fortsett og skriv og dum deg ut du, så fortsetter vi som kan skrive å le av deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...