Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste på denne siden er her for å få råd og gi av sine egne erfaringer. Jeg synes det er kjempeflott og er veldig glad for de fleste svar man får ved å lese innlegg her, men...innimellom kommer det innlegg og meningsytringer som nesten virker å ha til hensikt å såre eller få ut innestengt aggresjon. Noen få er så vanvittg bombastiske og vet best - og presterer til og med å beskylde andre for å lyge om sine egene opplevelser!? Jeg blir litt matt.

Dersom man leser litt literatur om graviditet og fødsler vil man alltid se at fagpersonell beskriver at ikke en fødsel eller graviditet er lik. Likevel kommer det påstander som at "alle basjer på seg under fødselen", eller at selvvalgt keisersnitt er feigt, å skrike under fødselen er barbarisk, hjemmefødsel er uansvarlig eller å få epidural er for umodne kvinner.

Vi er forskjellig både fysisk og psykisk. Det er derfor det finnes ulike tilbud for å dekke den enkeltes behov i størst mulig grad. Og det er vel også derfor vi har ulike fødselsopplevelser. Respekter det - vær så snill!

Og tusen takk til alle dere som gjør det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, men det er noen som har det fryktelig morro her til tider tror jeg. Litt lett å bli provosert i blant, men det er vel hensikten også med disse innleggene.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg:)

Skrevet

Vil bare si at dette innlegget var kjempe bra!

Synes det er viktig å huske at ingen kvinner er like og ingen svangerskap eller fødsler er like.

Alle kvinner er flinke til å bære og føde sitt barn, uansett hvordan hjelpemiddel de velger eller velger å ikke bruke.

Skrevet

Tror de som skriver disse bombastiske innleggene gjor det mest for a provosere og se hvor mange svar/ responser de far pa innlegget sitt. Har ogsa min mening om hva slags type folk det er, men det vil jeg ikke utbrodere i fare for a bli "en av dem"....

Synes innlegget ditt var godt skrevet, Lynet. Det beste er vel om vi bare kan la vaere a svare pa sanne innlegg som helt tydelig er bare for agitere? Blir sa lei av a se de samme tulleinnleggene pa forste side hver dag jeg logger meg pa!

Skrevet

Dytter på dette kjempefine innlegget!

Skrevet

applauderer det flotte innlegget.

Noen ganger undrer jeg på om det sitter mange 14 åringer og morer seg godt på bekostning av oss gravide rundt i de tusen hjem?

Skrevet

Enig med du:)

Skrevet

Kjempe fint innlegg:)) Samme som når jeg forteller at jeg har fødselsang og folk forteller meg hvor teit jeg er:)

Skrevet

Tusen takk for et kjempe flott innlegg....

Er så enig med det du skriver. Ingen er like og gudsjelov for det.

Se bare på meg selv, forrige fødsel så skreik og hylte jeg voldsomt, det kom litt bæsj og jeg fikk epidural, brukte 21 timer på å få ut mitt lille under, so what! Slik var min fødsel ;o)

Skrevet

Veldig bra innlegg synes jeg. Og husk på dette innlegget når man kommer over til dinbaby.com og ammedebatten starter....

Verden er ikke lik, vi har ulike utgangspunkt og behov - babyer er unike, mammaer er unike osv osv.

Takk igjen Lynet for et veldig bra innlegg!

Skrevet

Jo men alle bæsjer jo på seg når de føder. face it!!!

Skrevet

Flott innlegg!! Men MÅ bare kommentere innlegget fra "anonym": Nei! Alle bæsjer IKKE på seg når de føder! Jeg har iallefall ikke gjort d med mine 2:-) Der tok du feil!; men du lyktes iallefall med å provosere meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...