ana baroma Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 steforeldre og foreldre med familier en veldig god helg. Om det er samværshelg eller ikke, så håper jeg dere får en flott helg!! Det skal nemlig jeg, mannen min og jr ha;)
*Lissi* Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Takk, det samme! Her skal vi kose oss i finværet:-)
Maud Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 God helg til deg også! Her blir det fellesbarnet, mannen, jeg og magen som skal være hjemme. Storebror skal til pappa'n. Først skal han spille fotballkamp, første seriekamp. Mamma er trener og vi er like spente begge to :-)
Travelmor Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Takk i like så! Litt kaldt her i dag, men vi får håpe sola slår til i helgen. Vi står på hodet her foran konfirmasjon neste helg og har nokså mye å gjøre. Men det er veldig kjekt å stelle i stand og ikke minst samle familie som man ellers ser så sjelden.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 God helg alle sammen! Her blir det full familiehelg med begge jentene, besteforeldrene deres, og venninna til den ene jenta i hus. Jo fler, jo bedre
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Takk i lige måde.. Her kommer tuttemor på søndag.. Blir koselig det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå