Trollmora Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Lykke til i helgen! Jeg er helt sikker på at dere får en fin konfirmasjon, med god mat, deilige kaker, nydelige dekkede bord og en stolt konfirmant. Slit dere nå ikke helt ut de siste to dagene. Sett av litt tid til dere selv. Lakk neglene, drikk ett glass rødvin og ta et fotbad. Stor klæm fra
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Tusen takk Trollmora=0) Skal følge dine råd;-) Viktig å kose seg også midt i alt arbeidet.
Travelmor Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Tusen takk for lykkeønskninger! Tror jeg begynner å lakke neglene med en gang. Kanskje litt tidlig for rødvin ettersom jeg sikkert må ut å kjøre i løpet av dagen.. Sender lykke til tanker videre til Oktobermamma:-)med jentebaby, som har konfirmasjon denne helgen. Det var vel kanskje en til også. Lykke til til deg også!! Vi skal ha konfirmasjon neste søndag og det tror jeg at Attpåklatt"en gogutt" også har. Her står alt på hodet ettersom vi har en uke igjen.. Kjelleren er faktisk blitt et krater, og der skal det bo folk om en uke. Min mann sofabonden skulle pusse litt opp. Jeg sier ikke mer:-) Vår nabo, eksperten, var borte og så på omfanget av oppussingen (les=skadene) og virket ganske oppgitt... Vi får finne noe å dekke over med dersom vi ikke greier å få tettet hullet(!) gjennom gulvet, ned i bakken!!! til konfirmasjonen.. Kanskje rødvin passer nå egentlig?
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Henger meg på og ønsker lykke til!!! Det er så deilig når det er overstått!!! Tro meg.... og tenk på meg når jeg har nok en konfirmasjon neste år....sukk...
Karomamma Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Lykke til jenter, både nå og neste helg!! Og følg nå alle avslappingstipsene over her
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Lykke til dere som skal feire i helgen:-) Neste år er det min tur;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 travelmor....tror vi to tar en flaske rødvin sammen jeg....(liker ikke,men...) for kjelleren min å ser ut som ********** ikke hull i gulvet,men skulle ønske det var det.for da kunne jeg skofla rotet ned der,og gravd igjen....=) lykke til i mårra dere andre!!! håper sola skinner og alt klaffer. neste helg er det vår og travelmor sin tur.vi har en heeeel uke igjen å stresse på.pjuh
Natteravnen* Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Er også med på denne. Lykke til alle som stressar med konfirmasjonshelgar! -og sjølvsagt også til dei som har full kontroll og er avslappa. -men går det an då? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå