Gå til innhold

mammadalt...noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes,nå er ho så "ille"at jeg ikke engang kan gå på do vis vi er på besøk:(ho hyyyyyyyyyyyyyyyler bare ho ser jeg går..(og når pappan er der)

Og på barnepassen på treningen har vært greit,men i går fikk jeg ikke nærmet meg døren innen hun hylte.

Noen forslag?jeg må jo få gå,jeg kommer jo tilbake;)

 

Vi prøvde på barnepassen at jeg gikk til å fra,hver 15min,de første gangene fortsatte ho å hyle og siste gangen hylte ho vis ho satt ho på gulvet,men roet seg på armen ....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun da? De har perioder der kun mamma/pappa er bra nok, og det går som regel over av seg selv.

Skrevet

joda,de sier periode..

men hun har vært sånn så å si hele tia men ikke sååååå "ille"....

Hun er 9mnd:)

Skrevet

Hun er midt i den skeptiske perioden sin da sikkert. Martin var kronisk en stund og gråt bare noen så på han omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...