Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hjelpes,nå er ho så "ille"at jeg ikke engang kan gå på do vis vi er på besøk:(ho hyyyyyyyyyyyyyyyler bare ho ser jeg går..(og når pappan er der) Og på barnepassen på treningen har vært greit,men i går fikk jeg ikke nærmet meg døren innen hun hylte. Noen forslag?jeg må jo få gå,jeg kommer jo tilbake;) Vi prøvde på barnepassen at jeg gikk til å fra,hver 15min,de første gangene fortsatte ho å hyle og siste gangen hylte ho vis ho satt ho på gulvet,men roet seg på armen ....
så var vi 4 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hvor gammel er hun da? De har perioder der kun mamma/pappa er bra nok, og det går som regel over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 joda,de sier periode.. men hun har vært sånn så å si hele tia men ikke sååååå "ille".... Hun er 9mnd:)
så var vi 4 Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hun er midt i den skeptiske perioden sin da sikkert. Martin var kronisk en stund og gråt bare noen så på han omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå