Trollmora Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Dere er ikke sanne! Her sitter jeg alene på kontoret, skulle bare ta en kjapp titt innom sidene og hva skjer? Kvelden i går må ha vært ustyrtelig morsom. Jeg ler så tårene triller ) Dere er helt ubetalelige med Magaluf, Lumbumba, stikkpillere og barkrakker. Tusen takk for at dere satte en ekstra spiss på morgenen min!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Gamle damer, lang erfaring, mye moro.... Blir ikke mer moro enn man lager selv....
♥Snulder Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jepp... det skal fint lite til før ting blir festlig her inne ;=) Er ikke det fint!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Ja er det ikke bare herlig;-) Jeg tror vi lo like godt her inne i går kveld:-) Men nå må jeg stikke, for jeg skal bort til naboen og spille spill og drikke vin;-)) Ha en super kveld!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 å jeg kom inn da morroa var over....IGJEN....grrrr =)
Natteravnen* Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Ja en kan ha mykje morro her inne! -har fått mang en god latter sjølv iallefall! Men loggar meg alltid inn når dei fleste har reist...-uflaks -ja,ja, eg er stort sett heime aleine likevel,so de so. om en spør seg sjølv så får en iallefall det svar en håpar på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå