ennaH Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Endelig er jeg over i tredje og siste termin. Andre termin går så ufattelig sakte, den formelig sleeper seg av gårde. Men nå begynner jeg å se slutten på svangerskapet! Jippi!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Velkommen inn hit:) Det føles kanskje sakte, men tiden flyr nå litt synes jeg;) Så får vi se hvordan den siste tiden blir da:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Da kom vi hit samtidig ennaH Koselig d...vi ser sikkert Alba flytte etter i løpet av dagen og Endelig ferdig m 2. trimester, en periode føltes d uendelig langt
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Hehe. jeg synes også 2tri gikk kjeeeempe sakte. men dette har ikke gått fortere dette heller synes jeg. :) men velkommen skal du være å håper ting går fortere for deg. :)
boble <3 Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Hei hei: Ser det er mange nye i dag, sånn var det på tirsdag når jeg flyttet over også. Synes 3.tri er et supert forum og håper du vil trives like godt:0) Velkommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå