Forglemmerei Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 For en lidelse jeg som elsker blomster å hager å alt.vet nøyaktig hvordan hagen min skal se ut bare vi kan vinne i lotto.Vi skulle ha hus men det ble for dyrt for oss.Nærmest jeg kommer hage er pyntinga mi i altankassa.Elsker statuer å figurer,blomster i alle farver.Savner gress mellom tærna jeg som er vokst opp med stor hage.Noen som vill ha meg til å stelle gratis i hagen sin?
La Perla Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Vi har en hage som krever masse stell! Hadde ikke gjort noe med en hånd her, nei. Den er faktisk veldig fin - en gammel, romantisk hage (men med en stor trampoline), med murer, bær, fruttrær og stauder. Men den har absolutt potensiale til å bli enda finere!
Forglemmerei Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Ehh var det ett hint om å få litt hagestell det?Spørs hvor i landet du bor da.
rampejenta - ny spire Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 jeg liker hager kjempe godt.. men vi leier bare en kjeller leilighet så jeg har bare blomster og krukker i potter og urner.. men gleder meg til å få mitt eget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå