Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Har idag vert og kjøpt bilsete til min 6mnd gamle baby, og endte opp me BeSafe izi combi X1 0-18 kg. Er d noen som har dette bilsete og vet hvor tidligt jeg kan begynne å bruke dette? er 6 mnd. for tidligt? gutten min er stor for alderen..
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Vi har det Kjøpte det i februar tror jeg det var.. Vesla hadde da vokst ut av sitt første sete og hun er født i juni.. Vi er kjempefornøyde med sete, og håper du blir det samme!
ScaryMama Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har det og er veldig fornøyd. Vi begynte å bruke det da Nikolai var 5 måneder.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 *Foruten sidekollisjonsbeskyttelse i energiabsorberende materiale, har BeSafe iZi Combi videreutviklet belteføring (lock off device) som gjør den enkel å montere. Stolen står like stabilt framovervendt som bakovervendt takket være den unike beltestrammeren. Du kan også velge mellom flere spennende design i et nytt mykt materiale, som dessuten er utviklet så barnet sitter så komfortabelt som mulig. Stolen er godkjent bakovervendt fra 0-18 kg. Og framovervendt fra 9-18 kg. Sitter like stødig, bakovervendt som framovervendt. Beltestrammer. Utviklet for at barnet sitter komfortabelt og har stor bevegelsesfrihet.* Da kan du vel i følge dette sette han i stolen bakovervendt nå...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 0 til 18 kilo? Vi fikk vite at det kunne brukes frem til de var 4 år.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Var visst ikke vanlig at en 4 åring var mer en 18 kg sa di på butikken når jeg spurte.. for jeg tenkte akkuratt det samme som deg:-)
mammmamia ** Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Lillegutten min er 3,5 år og veier såvidt 15 kg og sitter bakovervendt, så det kan nok trygt brukes til 4 år bakovervendt om ikke du har en kjempeunge ja :-) Lykke til! Setet er knallbra :-)
storesøster og lillebror Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Vi har også tenkt å kjøpe d setet. Så bra å høre at flere er fornøyde. Hva betalte dere?
Mammaen til E.S. Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Vi har det begynte å bruke det før påske når lille snupp var 10mnd, men kunne tatt det i bruk et par mnd før. Det er bare å ta det i bruk når de blir litt store til det første bilsetet sitt. Går jo litt på kilo og lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå