Gå til innhold

Noen med erfaring (BeSafe iZi Combi X1)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag vert og kjøpt bilsete til min 6mnd gamle baby, og endte opp me BeSafe izi combi X1 0-18 kg.

Er d noen som har dette bilsete og vet hvor tidligt jeg kan begynne å bruke dette? er 6 mnd. for tidligt? gutten min er stor for alderen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det :)

Kjøpte det i februar tror jeg det var.. Vesla hadde da vokst ut av sitt første sete og hun er født i juni..

Vi er kjempefornøyde med sete, og håper du blir det samme!

Skrevet

Jeg har det og er veldig fornøyd. Vi begynte å bruke det da Nikolai var 5 måneder.

Skrevet

*Foruten sidekollisjonsbeskyttelse i energiabsorberende materiale, har BeSafe iZi Combi videreutviklet belteføring (lock off device) som gjør den enkel å montere. Stolen står like stabilt framovervendt som bakovervendt takket være den unike beltestrammeren. Du kan også velge mellom flere spennende design i et nytt mykt materiale, som dessuten er utviklet så barnet sitter så komfortabelt som mulig. Stolen er godkjent bakovervendt fra 0-18 kg. Og framovervendt fra 9-18 kg. Sitter like stødig, bakovervendt som framovervendt. Beltestrammer. Utviklet for at barnet sitter komfortabelt og har stor bevegelsesfrihet.*

Da kan du vel i følge dette sette han i stolen bakovervendt nå...

Skrevet

0 til 18 kilo? Vi fikk vite at det kunne brukes frem til de var 4 år.

Skrevet

Var visst ikke vanlig at en 4 åring var mer en 18 kg sa di på butikken når jeg spurte.. for jeg tenkte akkuratt det samme som deg:-)

Skrevet

Lillegutten min er 3,5 år og veier såvidt 15 kg og sitter bakovervendt, så det kan nok trygt brukes til 4 år bakovervendt om ikke du har en kjempeunge ja :-) Lykke til! Setet er knallbra :-)

Skrevet

Vi har også tenkt å kjøpe d setet. Så bra å høre at flere er fornøyde. Hva betalte dere?

Skrevet

Vi har det begynte å bruke det før påske når lille snupp var 10mnd, men kunne tatt det i bruk et par mnd før. Det er bare å ta det i bruk når de blir litt store til det første bilsetet sitt. Går jo litt på kilo og lengde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...