Gå til innhold

Jessica er kommet :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Onsdag 25 April var jeg på vanlig lege sjekk! Jeg hadde kjempe høyt blotrykk, og legen sente meg til sygehuset med en gang. Dra deg til sygehuset og føde nå sa han, og jeg som ikke hadde termin før 6 mai!! Jeg hadde ikke mamma med meg denne gangen (er alenemor) Så jeg begynte og gråte å kjørte hjem etter baggen min. Mamma fikk fri fra jobb, og vi kjørte til sygehuset.

 

Når vi kom dit tok jeg masse prøver osv. Det viste seg jeg hadde svangerskaps FG. Fra kl 12 - 4 satt jeg og ventet på om jeg skulle ta KS, eller om de skulle sette fødselen i gang, de bestemte seg for att jeg skulle bare hvile og legge meg, så skulle de sette kur på meg nestemorgen.

 

Torsdag 26 April. Når jeg vaknet, var jeg sikker på at jeg kom til og bli mamma den dagen! Jeg fikk tabelette og fødselen ble sett i gang med noen tabeletter (husker ikke hva de heter) Ingenting skjedde, og jeg fikk en til. Etter den ble jeg kjempe syk, og fikk en del små rier. Når kl var 1 på natten sa jordmoren min jeg bare kunne legge meg, og at her var det ingenting som kom til og skje.

 

Fredag 27 April. Nokk en kur, jeg lå i fra 10-3 tiden uten mamma, sa jeg skulle ringe når det skjedde noe. Kl hall 4 fant de ikke pulsen på Jessica, og det ble tatt akutt keisersnitt!! Jordmoren ringte mamma, og hun kjørte. Men, likevell skjedde det så fort at hun gikk glipp av alt!

Når mamma kom ut av den ene heise, kom jormoren ut av den andre på siden! ''Der er jo bestemoren'' Mamma begynte å gråte og kunne ikke skjønne det var hennes barnebarn, men kunne hun jo se da!

 

Jessica var 2900g og 47cm. Det ble noen lange dager på sykehuset, men nå er vi kjempe lykkelige av og være hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint att allt gick bra till sist!

 

Gratulerar till din nya fina tjej:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...