Gå til innhold

pinli spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på en liten ting her...

når sluttet dere å pynte på nederste delen??? barbering og lignende???

er i uke 26 nå, og må snart gi opp, for ser ikke lengere hva jeg gjør der nede:P og synes det er litt skummelt, dog, føler meg så skitten når jeg ikke får fikset der nede, så vil fortsette så lenge som mulig, men begynner å bli vannskeli nå...

når sluttet dere å stelle nederst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutta ikke sist, og ingen planer om å slutte nå heller

Skrevet

hvordan får du det til når du ikke ser pga magen??=P har ikke lyst ås lutte selv i grunn. men synes det er litt skummelt. vil likosm ikke skade noe der nede=P

*ler*

Skrevet

speil er bra:P sant det... fortsatt litt redd for å skade meg=P men finner vel ut av det...

*ler*

takker for svar i hvertfall^^

Skrevet

Hvis du har ett speil som er ganske stort på veggen , som er så langt at du akkurat ser hva du gjør der nede, så funker det fint:) Hehe.

Skrevet

eller koffor ikkje bare la typen få den jobben;)

Skrevet

Forrige gangen sluttet jeg ikke i det hele tatt, da jeg ikke kom til lengre tok mannen over, han syntes det var helt fantastisk aa faa lov til aa hjelpe ;)

Denne gangen har jeg gitt opp (er naa i uke 15), ikke fordi jeg ikke faar det til selv, men fordi hormonene tuller saann med kroppen denne gangen at huden rett og slett ikke taaer den jevnlige barberingen i den sonen..

Skrevet

Her i huset har det blitt en mannejobb!!

Skrevet

Er "godt kjent i området" så trenger ikke så se så mye, hehe

Skrevet

jeg er i uke 28 nå og jeg har vel gitt opp, ikke har jeg speil i høyde og har veldig stor mage allerede, men tror ikke min kjære ser på det som verdens undergang, vi har fremdeles et godt sexliv(litt hemma av mage, men ikke så værst:)dessuten tror jeg han har forståelse for at om skolisseknyting er en utfordring, så blir intimbarbering nesten umulig, iallefall for meg. All heder og ære for "landskapsarkitektene" som klarer å fortsette:)

Skrevet

Også her i huset fikk jeg sambo til gjøre det sist. Måtte nesten tvinge han første gangen, men da han endelig gjorde det syntes han det var riktig så moro:)

Skrevet

slutter ikke med det nei=) fikser over før jeg drar på føden også,har jo gjort det i så mange år at jeg trenger ikke å se hva jeg gjør. typen sjekker etterpå,hehe!!

Skrevet

slutta ikke sist, klarte meg fint uten speil ja.. men fikk ikke mage før på slutten.. nå skal typen få ta over:P

Skrevet

Ja, det er litt vanskelig når man ikke ser. Det går bra likevel. Jeg barberte meg hele foriige svangerskap, og tenker å gjøre det nå også. Du trenger ikke se, men du kan føle deg fram. Dette er en rutine for meg i dusjen hver dag, så jeg bare kjenner etter med den ledige hånda om det er glatt eller ikke. Du får det nok også til!

Skrevet

er det snakk om at dere barberer "alt"?har hørt at man helst ikke skal gjøre det når man er gravid....?

Skrevet

gå på klinikk å gjør det. de er flinke og du får det som du vil

Skrevet

Skal fortsette med det så lenge æ klare og så lenge vi fortsatt har sex.. Føle mæ også så skitten og fæl hvis det e masse hår i underlivet, takle ikke at sambo tar på mæ da =/

Har avtalt med sambo at han skal fikse når æ ikke klare det sjøl lenger, men har bynt å se for mæ at æ ligg på gulvet med kjempe stor mage og ikke vet kordan æ ser ut nedentil, har jo hørt at det forandre sæ litt.. så e litt i tvil no, kanskje han plutselig ikke like synet lenger :(

Og æ e jo redd for at han skal kutte mæ også da!!! au au au

Skrevet

Her har mannen tatt over. Har latt det gro en stund, men følte jeg måtte ha en shinings nå.

Har forandret meg litt der nede, hovnet litt opp, så greit å få litt hjelp.

Mannen min brukte sin høvel med vibrering, han var livredd for å kutte, men vibreringen hjelp absolutt!

Kommer nok til å fortsette å la han ta den jobben, ja!

Skrevet

Når magen er for stor får mannen jobben.

Synes det er greitt han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...