Gå til innhold

nån som vet?? (samme som 3. trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg va på do tidligere, når eg tørka meg nedentil så va det MYE slim.... kan det være slimproppen?? og no har eg sånn stikking i underlivet og nederst i magen.....

eg har jo enda LENGE til termin.....

men det har vært MYE stress de siste dagan....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Mye slim har sjeldent noe med proppen å gjøre. De fleste sier at det er lit brunlig farge på slimproppen, nesten litt blodig. Men slimaktig utflod er veldig vanlig i det siste trimesteret. Den stikkinga derimot kan jeg ikke svare for. Er det kynnere? Trolig det om du har stresset og det er gjerne da de kommer. Det er kroppen sin måte å si fra om at du bør ta det roligere... :)

Skrevet

Hei. Da slimproppen min kom ut var det en skikkelig "propp", den var helt gjennomsiktig og hadde skikkelig "gelatinkonsistens", var veldig kompakt med andre ord. Etterpaa tok det en uke foer foedselen startet.

Vet ikke om det kanskje er slimproppen som er loesnet hos deg, men om du bekymrer deg hadde jeg villet ringt legekontoret og hoert om jeg kunne faatt kommet inn paa kontroll..en kontroll ekstra skader aldri, og da vet du i alle fall sikkert hva det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...