Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Syntes dere det annses som et stygt ord. "Jeg bare kødder"
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Tja, jeg pleier ikke å bruke det foran barn eller i jobbsammenheng i hvert fall. Det finnes ikke i min dialekt uansett, vi sier "bare tulla"...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Med tanke på at ordet kødd faktisk er det samme som det mannlige kjønnsorgan, så ja, jeg synes det er stygt:-) Kan jo prøve å bruke et av de andre ordene for det ovennevnte og se hvor pent det høres ut..........hihihi.......Nå måtte jeg bare prøve for meg selv, og det høres usannsynlig teit ut;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 kødd -en, -er (folk.) testikkel (også mer upresist om testikkelpung og penis og som skjellsord) artig å høre noen si det heretter..... ;-)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Åh, det florerer av kødd her på Vestlandet. Vi brukte det hyppig på 80 tallet. Skikkelig grimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå