Tiggywinkle Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Det har seg sånn at vi flyr vestover i morgen tidlig for å feire konfirmasjon i helgen. 5 små og store, bunader etc etc som skal pakkes til alle mann. Mannen sitter og jobber iherdig for å få ferdig noe i kveld. Jeg maser og maser på hva han skal ha med seg i tillegg til bunad, men får jeg svar?? Nei.... Så når jeg tilslutt blir så irritert fordi det er det eneste som mangler på å få pakket ferdig og lagt alt ut i bilen. Da spør han forsiktig hvorfor jeg har så kort lunte, da ble selvfølgelig lunten oppbrent og jeg ekploderte, mens han like rolig ser på meg og lurer på hva som skjer:-) Forbasket rolig og avbalansert type jeg har.. Flere enn meg med korte lunter? :-)
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 He he, jeg har ikke lunte jeg... Det er bare full fyr med en gang!! Men... mannen min er enda verre enn meg. Vi kan ikke skjønne hvorfor Karosnuppa er så hissig...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Aner VIRKELIG IKKE hva du snakker om jeg..................;-) Åja, kanskje det var en grunn til at legen satt meg på p-ring selv om jeg var sterilisert...........hmm........tenke tenke......;-)) Og det hjalp faktisk......
Tiggywinkle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Her er lunten så kort at jeg ikke rekker tenke før det smeller. Vel, jeg mener jo at jeg er berettiget det når jeg styrer som bare det for å få alt klart - klær, gaver, tale, syke barn og en mann som ikke skjønner hvorfor jeg må pakke i kveld - vi skal jo tross alt ikke ut døren før kl.7.30 i morgen. Gud bedre meg, det er ikke som om vi skal på forretningsreise med bare håndbagasje sier nå jeg (eller smeller heter det vel helst), Snuppa på 2 har arvet meg også....:-)
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Noen ganger er det lov å smelle fra seg litt.... spesielt når man er stresset!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 God tur Tiggywinkle:-) Det ordner seg til slutt..................sier dem;-)
Dailis Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Irriterende. Har vel kanskje ikke den lengste lunta jeg heller når jeg blir stresset. Men mannesaken er ikke bedre han, hehe....Så her bør vi unngå stress.. Men min mor er i alle fall ikke bedre enn meg, og min far er det ikke mulig å få sint, og noen ganger tror jeg moren min har blitt sinna for det og, hehe....Dagen før ferieturer konfirmasjoner ol har vært litt komiske å iakta for barna, hehe.
Tiggywinkle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2007 Ja, det høres ut som her. Mannen min er så velsignet rolig og kan ikke skjønne hvorfor jeg stresser sånn. Men jeg stresser ikke, vil bare ha ting unna....:-)
Dailis Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Ikke sant.... Jeg syntes egentlig han kunne ta finklærne sine selv jeg, men det endte jo bare med barnedåp med sammenkrøllet dress. Så jeg tar nå pakking for alle, inkludert mannesaken. Det er lurt, da har jeg litt kontroll på hva han har på seg....han har en tendens til å dra på seg det han først får tak i, og det som er behagelig inngått tror jeg. (egentlig tror jeg kanskje han velger det som var fint engang...sånn da han kjøpte klær selv sist, er over 8 år siden det...så du kan jo tro det er lekkert...og hans kroppsfasong er like preget av svangerskapene som min er, hehe.)
Tiggywinkle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2007 Hi, hi - godt det er flere som tar kontrollen. Samme her hos oss, nye klær er det jeg som må handle. Nå er vi ihvertfall ferdigpakket og ingen kan klage på det de ikke har med seg - bare jeg:-) Må finne puten nå og sove noen timer, så er det vestover til familien. God helg i solen, folkens:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå