Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Eller hvordan er det ordtaket? Jeg må i hvert fall snart gjøre noe av det jeg hadde på lista mi i kveld. På den annen side er det jo fredag i morra...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Men om jeg har spist is ikveld, tror du jeg er gravid nå da???
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Neida, bare husk å sette inn stikkpillen riktig vei så går det nok bra.
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 For hvis du setter inn stikkpilla feil vei OG spiser is samtidig.... da ligger du tynt an!! Men hva var det som var feil vei igjen mon tro....tenke, tenke, tenke... Au... der fikk jeg vondt i hodet...
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Må ikke bli syk her asså, for da blir det utrykningslag, rai rai...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Hva med om jeg setter den på kryss da? Er det feil av meg å gjøre det el?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Nei det går bra, bare det ikke er p-pille-stikk-pille.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Ehhem... Ikke svelges... Bare om du har Mumbalumba eller sjokomelk med konjakk, eller hva det nå heter. Ellers gjelder det bare å sette den rett vei
Gummelillan Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Da vet vi jo hva Karomamma bedriver tiden med... På fredda'n ;-))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå